Heel soms met sleutelen als het echt niet anders kan… lees, geen ruimte om ergens bij te kunnen.
verder gaat hij alleen af tijdens het douchen, hij mag dan wel mee onder de douche om gewassen te worden
gnagna (vette lach )
Bij het slapen/ douchen/ afwassen/ klussen/ en sporten.
Groeten,
Noel.
Op het werk, in bed, bij sport en bij klussen
Exemplaren met RVS- en rubberband gaan enkel uit om te klussen.
Exemplaren met leren bandjes om te klussen en te slapen.
Als ik thuis kom doe ik hem af. Als ik eventueel s avonds nog wat moet doen, doe ik hem weer om (of een andere, ligt aan de gelegenheid).
Voor het slapen en douchen gaat ie af. En met klussen en koken ook bijna nooit een horloge om. Bij winkelen en stappen vaak de G-Shock om.
Altijd voor het slapen gaan, en afhankelijk van het horloge als ik ga douchen. Wel heb ik voor diverse verschillende activiteiten een apart horloge.
Bij slapen gaat ie af. Laatst nog geprobeerd te slapen met een klok om maar dat was geen succes.
Met douchen gast ie af behalve als ik ermee gesport heb.
En als ik in de zon lig of zit, ik wil geen witte streep op mijn arm.
Tegenwoordig vaak af, eigenlijk. Draag er nu ook geen. Draag er altijd een als ik naar buiten ga; en op het werk tijdens de pauzes. Tijdens het werk absoluut af - ik werk aan stalen rotatietools met zeer kwetsbare hardstalen snijlijnen. Elk nickje dat ik veroorzaak = een (het bedrijf) honderden euro’s kostende reparatie. En, een krasje op m’n horlogegesp erbij en dat kan natuurlijk echt niet. Op de racefiets ook geen horloge - tijd staat ook op de fietscomputer…!
Ik zwem eigenlijk alleen in de zomervakantie, op campings, maar dan wel altijd met mijn SKX009J.
Las net een post van iemand met een basgitaar. Speel zelf ook gitaar (klassiek & elektrisch), en dat ik een horloge daarbij af doe is voor mij zo vanzelfsprekend dat ik het vergat te vermelden. Speel ook al wat langer dan dat ik horloges draag…
Ik heb deze ook als werkhorloge gekocht toen ik bij een groothandel voor horeca werkte.
Ik reed ook regelmatig met de wagen mee om te leveren, dus genoeg butsen ook.
Mijn beste,
Tja,
Wat echt de moeite waard is, is ook veel moeite waard.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Idem
Ik slaap nooit met een horloge om, voelt gewoon niet lekker
Met douchen doe ik mijn horloge ook af.
Verder altijd om de pols, zeker buitenshuis.
Als ik thuis kom trek ik wat makkelijkers aan en gaat mijn horloge meestal af. Maar ik ga sowieso de deur niet uit zonder.
Het ligt er natuurlijk aan welk horloge het is, maar normaal gesproken gaat ie af tijdens het koken, afwassen, douchen, klussen en slapen. Vroeger sliep ik nog wel eens met een horloge om, maar daar was niet iedereen zo blij mee…
Soms wissel ik op een dag ook nog wel eens, op kantoor de Legend Diver en 's avonds de Seamaster.
Beste allemaal,
Het hangt helemaal van het horloge af of ik hem bij welke activiteit draag.
Een horloge met een leren band gaat af bij afwassen, douchen etc…
Als ik ga klussen, band van een fiets ga plakken ed gaat bijna ieder horloge uit behalve mijn Seiko Landshark die ik voor dergelijke gelegenheden heb aangeschaft.
Is overigens wel gewoon een automaat, maar daar moet ie maar tegen kunnen en tot nu toe kan hij dat ook.
Als ik ga kamperen gaat er een horloge met stalen band mee die ik dan ook 24 uur per dag draag zodat ik het niet kan vergeten/verliezen. Meestal mijn Glycine Combat Sub.
Als ik bij mijn vriendin blijf slapen gaat ie af, ongeacht welk horloge en ditzelfde geldt ook als vriendin bij mij blijft slapen. 25Tien snapt volgens mij precies waarom.
Gegroet en een prettig weekend,
Arvid
als ik ga slapen of met water in aanraking kom.
of als ik ga klussen maar hangt er ook vanaf wat ik om heb
Voor ik met horloges bezig was, had ik een Swatch, die deed ik echt nooit uit, enkel om te duiken. Verder slapen, werken, sex, fitness, klussen… echt alles met horloge.
Na 5 jaar was dit het resultaat:
Toen ik naar een vervanger op zoek ging, is de hobby begonnen
Nu doe ik ook veel vaker mijn horloge uit: om het horloge te beschermen, of omdat het dan ook weer eens zo leuk is, terug aan te doen.
De zwaardere duikers lenen zich ook niet zo toe om dag en nacht te dragen.
Maar sinds kort doe ik ook de lichtere uit, en heb ik een klokje naast bed geinstalleerd.