Wanneer mag ik een gezocht topic openen?

Ik kan dit prima lezen​:+1:t2::muscle:t2:

3 likes

Ik ben nieuw hier en eerlijk opgevoed dus dat hele trustlevel-gebeuren is voor mij onduidelijk. Het zijn de regels van dit forum dus ik pas mij aan maar begrijpen doe ik het niet. Je bewijst er nml. niets mee dat iemand te vertrouwen is. Vertrouwen komt pas na ervaring😉

10 likes

Is zo moeilijk gemaakt omdat het te makkelijk was voor boefjes om te boeven.

Neveneffect is helaas dat het ook voor eerlijke lieden moeilijk gemaakt is.

Het lijkt de maatschappij wel

6 likes

Nog 347 actieve dagen meedoen en je bent TL-2 voor het leven. Tenzij je je vreselijk misdraagt…

1 like

Titel aangepast! Dan is voor anderen ook duidelijk waar dit over gaat. :slight_smile:

3 likes

Huiswerk … :wink:

:arrow_down:

1 like

En daar moet je zelfs TL-3 voor zijn. :grin:

4 likes

Dankje!

1 like

Maar het schrikt wel af voor mensen die alleen maar komen om horloges te kopen of te verkopen. Daarnaast als iemand al een tijd actief is kan je wel een inschatting maken of je wel of geen zaken met hem/haar wil doen.

6 likes

Het is een klein verschil grijstint dus ik vergis me ook wel eens.
Screenshot_20250311_181556_Chrome~2

1 like

Kopen kan wel als t 1 toch?

Ook dit is te vinden en uitgelegd in de richtlijnen. In het kort, trust level moet je niet één op één vertalen.:slightly_smiling_face:

Ja, maar volgens mij kan je als TL-1 geen berichten sturen naar andere leden. Daar is een apart topic over aangemaakt om koper en verkoper in contact met elkaar te laten komen.

2 likes

Toch wel. Maar dat duurt tegenwoordig ook al enkele dagen.

Ik lees op meerdere plekken dat je na een jaar automatisch TL-2 wordt.

Nu zit ik op 404 dagen bezocht en voorlopig nog steeds TL-1.

Een paar maanden nadat ik mijn account activeerde gebeurde er iets geks. Ik stond kortstondig op TL-2, maar dat werd snel teruggedraaid. Ben ik nu verdoemd tot een levenslange TL-1 status?

1 like

Heb je je misdragen dan? :joy:

Haha niet eens! Het leek meer op een glitch…

Ach, we maken er maar het beste van.

1 like

Je kan natuurlijk ook in “wat had ik willen dragen vandaag” een reactie plaatsen.
Zoiets: zo’n xxxxxxxx(merk en type) had ik graag om de pols gehad vandaag, maar vind er maar eens 1!
Mocht je toevallig………? Etc

1 like

Dit is wel apart, de meeste eigenlijk iedereen ,inclusief mijzelf, die je hoort zijn na 365 dagen tl2 en heb je erg veel bijgedragen dan komt tl3 er dezelfde dag bij.

1 like

Jawel he, erom leuren is ook zoiets, maar zal er eens om vragen.