Wasmachine + Meistersinger Quartz

Na een uur en 90 graden verder het horloge van je vrouw vinden.

Loont het om deze nog weg te brengen?

6 likes

Ligt er aan waar naartoe…

:rofl:

25 likes

Horlogemaker

2 likes

Ha…een serieuze reply. :+1:

Maar uiteraard succes gewenst. Hopelijk is er nog iets aan te doen. :+1:

1 like

Wow dat is niet best. Mij lijkt dat er minimaal een compleet nieuw uurwerk in moet, dat is bij quartz gelukkig niet zo duur. Groter probleem is denk ik de wijzerplaat en de wijzer, en tja… wat blijft er dan nog over wat behouden kan blijven? Alleen de kast en het glas misschien.

1 like

Ik denk eerlijk gezegd hoogstens naar Meistersinger zelf voor misschien hergebruik van de kast, kroon en het glas.

Edit: zie voorgaande reactie

3 likes

Blijft niet veel over nee…
Wijzerplaat is natuurlijk niet bruikbaar meer.
Als het uurwerk enigszins meevalt in kosten, en een wijzerplaat ook?
Gelukkig maar 1 wijzer…

3 likes

Heel lullig, heel jammer, maar…

:joy::joy::joy:

(Sorry :face_with_hand_over_mouth:)

2 likes

Ik ben blij dat ik mensen vrolijk kan maken met dit verdrietige voorval.

Ik snap dat haast niet meer geboden is, maar ik wil het er ook niet bij laten en hem maar in de prullenbak kiepen.

Iemand ervaring met een kapotte wijzerplaat en vervanging? Zal ik dan bij een horlogemaker, dealer of Meistersinger moeten aankloppen?

4 likes

Zo dat is balen! Dit lijkt mij prijzig om allemaal te fixen. Maar wellicht weten de horlogemakers op het forum een beter onderbouwde reactie :slight_smile:

Uurwerk laten vervangen, wijzer en wijzerplaat zo laten, lekker vintage zo…

2 likes

Excusi…was niet echt aardig idd, maar ook weer niet zo bedoeld.

Hopelijk is er nog wat van te maken. :+1:

Check ook even bij je verzekeringsagent. Vaak ben je voor meer dan je dacht verzekerd en alle beetjes helpen!

5 likes

Ahh, op dit forum is het toch altijd zoeken naar de bruikbare tips. Ze zijn er wel maar zitten meestal goed verstopt tussen de vele grappen en grollen.

Als ik de foto zie is je reactie ook niet on-grappig, je hebt zelfs 2,5x zoveel likes dan ik op mijn opening. :wink:

Toch hoop ik degene te vinden die precies weet hoe ik aan een nieuw uurwerk en wijzerplaat kom. Nieuwe klok kopen kan ook, maar dit was een cadeau.

3 likes

Niet aan gedacht! :+1: Goed om vanavond in te duiken.

Geen optie voor haar.

3 likes

:rofl:

:+1:

Ruikt hij nu wel fris en fruitig?

1 like

:point_up::no_mouth:

Oei en dat is zo’n duur horloge, had ze beter een ding van €150 of minder kunnen kopen en die bijvoorbeeld verliezen tijdens het duiken… En véél later terugvinden en ontdekken, dat 'ie nog steeds op tijd staat en loopt…

1 like

Naast de schade aan het uurwerk en de wijzerplaat zie ik dat er ook een wijzer ontbreekt?

Badoooom tsssjjjjjj

21 likes