Wasmachine + Meistersinger Quartz

2 likes

Nee. Verlies pakken en vrouw ruilen tegen tenminste 2 kamelen…

1 like

Nu ben ik de weg kwijt. Ik begreep nog dat Candide sarcasme bedreef, en voor de minder wakkeren had hij er zelfs een knipoog bij gezet. Maar daarna… wie meent er nou wĆ”t en wie probeert er nou ironie?:thinking:

1 like

Ik ben gewoon serieus.
Je eigen of een ander zijn verzekering het laten oplossen…daar zijn ze voor.
Dus óf je eigen inboedel, óf de ander zijn WA.
Is ook geen oplichting ( al interesseert me dat totaal niks ).

En met dat " doen ze ook eens wat terug " , bedoel ik dat de meeste mensen 20 of 30 jaar lang netjes betalen, maar dan te bang zijn om iets te claimen waar ze recht op hebben.

2 likes

Mjaaa dat is wel oplichting en ook valsheid in geschrift, geloof me maar. Zijn maar twee misdrijven dus waar hebben we het over.

Spreek voor jezelf. Als ik er recht op heb claim ik. Waar zou ik bang voor moeten zijn? Ik betaal inderdaad ook al netjes 30 jaar, vrijwel zonder te claimen. Dat is het wezen van verzekering. Ik ga niet gefrustreerd raken als later blijkt dat ik die jaren nooit schade heb. Sterker nog, daar ben ik blij om. Maar blijkbaar heb jij wel wat frustraties naar de verzekering toe. Verzeker je dan niet joh, spaart geld uit.

4 likes

:joy:

Wat is jouw definitie van oplichting dan?

1 like

Zuur.

Eerlijk is wel dat het horloge in een kledingstuk gezeten kan hebben, dus niet om een pols. Zat het horloge niet lekker?

Je kan het opgeven aan een verzekering, maar eigen pech vind ik het niet waard. Zo heb ik mijn horloge laten vallen, en niks verzekering, gewoon naar de servicedienst en zelf de rekening betalen. Al vermoed ik dat ze het gewoon gratis maken i.v.m. service van de zaak.

Dus leg het eens voor bij Meistersinger, wie weet krijg je een nieuwe.

Ik denk niet dat de verzekering het verhaal vreet dat het horloge met mevrouw JSZ er nog aan in de wasmachine terecht is gekomen :joy:

Wat accepteren verzekeringen dan wel?
Premie betalen, en als je claimt dan zijn ze niet thuis.

Inderdaad was dat een domme toevoeging, bedoeld om het wat vriendelijker over te laten komen.

Het is gewoon fraude.

1 like

Het bandje

Jongen dan verzeker je je toch niet meer? Ik ben er verbaasd over dat iedere keer dat op dit forum het woord ā€œverzekeringā€ valt er lieden opstaan die verzekeringsmaatschappijen een criminele organisatie vinden, maar toch steeds van hun diensten gebruik blijven maken. Overigens: ik werk niet voor een verzekeringsmaatschappij.

Zelf heb ik een paar keer moeten claimen. Kapotte ruit, autoschade. Ze betaalden keurig uit.

3 likes

Misschien kan je een tweedehandse op de kop tikken voor onderdelen. Moet je alleen een horlogemaker zoeken die de boel over kan zetten (al zal dat waarschijnlijk niet zo’n probleem zijn).

Zuur is het in ieder geval wel.

Hm. Bandje weg, wijzerplaat weg, wijzer weg en uurwerk weg. Hoe komt een horloge in godesnaam in de kookwas terecht?

Wie kookt er nog was?

En welke machine kookt was in een uurtje? De mijne doet er 2 uur en 9 minuten over, over een fatsoenlijke kookwas.

Ik denk dat dat horloge afgeschreven is. Dat wel.

2 likes

Glas ligt eruit, dus check. :slight_smile:

Zijn we al aan het zoeken, gekocht bij William Wien… Kan altijd daar even navragen.

Hebben de vraag al bij onze agent neergelegd, ik denk eigenlijk dat er wel een goede kans is. Maar we hebben misschien wel een eigen risico wat al hoog uit valt. Even bekijken, bon eerst ook vinden.

Mailtje eruit naar meistersinger, inderdaad misschien willen ze wel meedenken… :slightly_smiling_face:

Tof idee, als het voor mijzelf was… Vind ze zeker geen goed plan, ik heb haar juist zo ver dat ze waardeert hoe mooi de opgelegde cijfers zijn…

Is inmiddels een jaar of 5, 6.

Dank voor dit aanbod, zoals ik al zei vind ik dat een erg leuk idee voor mijzelf. Maar voor haar is het geen optie, helaas…

Mooi!!:+1:

2 likes

Ja heet, maar dat heeft met haar werkkleding te maken. Hoe lang, dat was maar een gokje om een beeld te schetsen :slight_smile:

Ik heb de verzekeringsagent dus een mailtje gestuurd maar verwacht het eigenlijk zelf op te lossen, geen verzekering van anderen in ieder geval. Misschien wil Meistersinger zelf hier nog mee helpen, ook zij hebben een mailtje met de foto :slight_smile:
Morgenochtend gaat hij naar een forumlid, die mag eerst eens kijken, ik ga er sowieso niet zelf aan frutten.

Voor degene met een goede tip of opmerking waar ik geen reply op gegeven heb; dank, ik heb het in ieder geval gelezen en meegenomen!

Voor de grappenmakers: ook bedankt, het moet wel leuk blijven :wink:

Ik hou jullie op de hoogte over de reactie van MeisterSinger, altijd leuk om te weten hoe een fabrikant hier mee omgaat.

11 likes

:laughing:

Nooit

Nou…ok. Een beetje oplichting :roll_eyes:
Bestaat dat dan…? Een " beetje " oplichting ?
Yep, vanaf nu wel meneer de rechter.

Wat fijn voor je dat je het zelf zo grappig vindt.

1 like

Gewoon een nieuwe halen of een 2ehands van marktplaats plukken. De andere emotieloos in de prullenbak en deze in de plaats van de andere leggen. En door gaan met de orde van de dag.

Klaar.

1 like

Ik ben wel benieuwd hoe je het opgelost krijgt. Ik heb ook zo’n vrouw die niet oplet wat er in de zakken zit en alles klakkeloos mee wast. Hou ons op de hoogte.