Ik ben ook een vrouw die al verschillende objecten (tankkaarten, autosleutels, geld) heeft mee gewassen maar meestal stop ik mijn horloge toch niet in mijn broekzak.
Toch wel flink balen maar een uitgelezen kans om misschien voor een ander model te kiezen?
Niet weggooien hoor!? Zonde… als j het horloge wel wegdoet. Neem ik het graag van je over…
Er staat toch dat het horloge van zijn vrouw is.
Nouuu;
Meistersinger Duitsland wilde de klok graag opgestuurd hebben en een prijsopgaaf maken voor het vervangen van de beschadigde delen.
Goed nieuws is dat we al een nieuwe hebben en de verzekering de schade dekt
Voor hun was een Total loss verklaring van de horlogemaker al genoeg.
Voor 26€ nieuw werkje besteld. Wat er verder mee gaat gebeuren weet ik nog niet. In ieder geval niet in de prullenbak.
Inboedelverzekering?
Yes, met kleine eigen bijdrage.
Zeker, ben een stuk wijzer geworden. Eea hangt wel af hoe iets stuk heeft kunnen gaan en waar je op dat moment mee bezig was.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Je moet wel met de was bezig zijn geweest als je claimt dat je horloge meegewassen is met je broek.
Nou mijn inboedel dekt bepaalde voorwerpen wel als ik het huis aan het schoonmaken ben en iets omstoot, maar niet altijd als ik het voorwerp schoonmaak en stuk maak.
De veronderstellingen van bepaalde forumleden met een hang naar fraude worden dus gelogenstraft.
Goed gedaan! Hoop dat ze je probleem (al dan niet deels) oplossen en ze weten dat ze een klant in huis hebben die een eerlijk verhaal verteld.
Wist ik al
Ik geloof jou nooit meer
Dat ging over de truc dat je het ook aan een ander kon vragen.
Maar goed, ik ben iig blij dat @JSZ blij is .
Jij mag oplichting best een truc noemen als je je daar beter door voelt. En wat mij geloven betreft… jongen, ik weet meer van strafrecht dan jij in twintig jaar uit boeken kunt leren.
En oh: tegen de verzekering zeggen dat een ander iets kapot heeft gemaakt terwijl die dat niet heeft gedaan is oplichting. Je leeft in een droomwereld of bent een nitwit.
Of je snapt mij niet, of we lullen finaal langs elkaar heen.
Dus laat maar. Pure tijdverspilling.
Onmogelijk voor mij om na deze post van jou nog normaal te reageren, dus laat maar gewoon.
Het eerste ligt dan aan jou, het tweede: zou kunnen.
De laatste zin verbaast me dan weer niks, dat gegeven was al eerder duidelijk. Fijne avond!
Het Burgerlijk Wetboek, dat is pas een kraker van jewelste!
Ik wacht wel op de film.
vriendelijk die nieuwe leden…
Nou snap ik waarom Eva Jinek bij je weg is Bram
Wat wast men tegenwoordig nog op 90 graden?