Heb je de poen nodig voor belangrijkere financiering?..Doen!
Zo niet,niet doen!
Die dingen eten geen brood (op de onderhoudskosten na dan) en er komt weer een dag dat het gaat jeuken op je pols.
Heb je de poen nodig voor belangrijkere financiering?..Doen!
Zo niet,niet doen!
Die dingen eten geen brood (op de onderhoudskosten na dan) en er komt weer een dag dat het gaat jeuken op je pols.
De rest verkopen? Gewoon doen!
Ik heb hetzelfde ‘meegemaakt’ en één knaller ipv. 10, die je toch niet/zelden draagt, geeft rust. Je kunt hooguit nog een wat draagbaarder horloge erbij houden voor feesten en partijen en je bent helemaal klaar.
Je moet er vooral zelf van overtuigd zijn!
Succes.
Je kunt natuurlijk rustig aan enkele horloges verkopen en kijken hoe dat bevalt en dan verder gaan (of niet)
Sowieso je Navitimer behouden, vind hem mooier dan die Skyracer…
Als je bereid bent het verlies te pakken en je wil er gewoon een tijdje tussenuit, dan zou ik het wel doen. Als je ze niet hebt, ben je er ook niet mee bezig.
Maar uiteindelijk eindig je wel met een hele hap minder centen dan op voorhand en heb je niets behalve de wijsheid en ervaring… het is maar wat je dat waard is
Zo dan wat een antwoorden.
Dank allemaal.
Ik ga denk wel uitdunnen.
De Navitimer, Skyracer en chronomat gaan never.
De Rolex gaat als eerste, prachtig horloge maar qua.merk stigma steeds meer moeite mee.
Mijn colt, of verkopen of geef deze aan mijn zoon voor zijn 18de verjaardag. Ook mooi plan.
De vintage colt mag ook sowieso door.
Uit de Oris collectie is de Cherry oa een kanshebber om te gaan. Niet de kleur, maar de maat is niet Aquis waardig voor mijn pols.
De Hamilton(s) , Baltic, alpinist zijn ook geen verplichte blijvers.
Zo zwerven er nog wel enkele meer in de kluis die niet perse moeten.
Noem nu spontaan wat modelletjes op.
Ik snap de reacties met even wachten.
Is ook ergens wel waar, heb gewoon echt teveel zin in het buitenleven . Daar past bling wat minder bij.
En ja, in geniet echt enorm van elk horloge.
Dat is het zeker niet.
Dit alleen al is elke euro waard.
Doen dan zou ik zeggen! Behalve de stukken waar je echt iets mee hebt, zoals je hierboven zei. De Rolex zal sowieso al een beetje verlies goed maken.
Ik merk zelf dat een keer het zaadje geplant is, je er maar zelden van terugkomt. Veel succes met de verkoop dus
Dat ken ik. Ik ben ook heel veel buiten. Ik wist niet dat je zo’n gigantische collectie had. Dan kan uitdunnen inderdaad geen kwaad. Spullen die alleen maar in een kluis liggen, zul je uiteindelijk ook minder snel missen.
Lekker genieten van het buitenleven, ga er er voor!!!
Soms heb je gewoon te veel spullen. Ik vraag mij regelmatig af wanneer ik naar een bejaardenhuis zou gaan welke spullen ik beslist
zou willen meenemen. Dat zijn er in mijn geval niet erg veel, maar dat zijn wel de dingen waar ik heel erg aan gehecht ben. Hoort 1 horloge bij. De rest mag weg…
Hoi Vriend,
Zoals jezelf al zegt, zit je EVEN in een totaal andere fase en die gaat uiteindelijk een keer voorbij. Spijt komt meestal na de zonde, dus als je alles gaat verkopen en je komt weer in het normale doen krijg je wellicht spijt van je verkopen (zegt de gek, die nooit iets verkoopt ). Nog even wat paaltjes slaan, huis afwerken en dan weer genieten van je horloges
Sell the highs, buy the dips. Pak wat winst af en toe. De markt word weer bullish.
Oh wacht
Verkeerde topic.
Sorry
Carry on
Oh, en: doen. Breitling houden. Bij de eerste zonnestralen en wat warmer weer gaat het kriebelen…
Gewoon doen mozaïek spijt is een teken dat de zoektocht en orienteren, het mooiste deel van verzamelen, weer kan gaan beginnen. A fresh start in aa fresh house
ik zeg doen …
Haha wat cool! Uitdunnen kan zeker om wat meer terug te gaan naar de basis.
Maar wat ga je dan om de paar weken kopen?
Ps. Bel me even als je van die Nomos af wilt
Fock…
Nu durf ik niet meer
Wat een vraag, moet je zelf weten. Niemand ligt er wakker van wat je doet.
Doe maar
Neem ik je Explorer
7.5k
Ik bied 7,6
7,61