Wat als je 1 merk maar zou mogen hebben

Ik denk wanneer er teveel grijze haren in mijn baard komen om er door mijn vriendin nog uit te laten plukken.

1 like

Koop een Nautilts. Die sportieve look past wel bij je.:grinning:

2 likes

Een keer een royal oak doen!

3 likes

Ja die is ook vet!

Ja… Dat was eerder nog eenvoudig.

Ik geef makkelijk geld uit. Maar het is dan ook een andere prijs hé.

Jou 2 kosten net zo veel als al mijn 100 denk ik.

3 likes

Dat is mijn punt dus ook.

Ik spreid mijn risico’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Uiteraard alleen was mijn post een antwoord op een andere reply :wink:

1 like

Ja past goed bij die lange haren en dat vest.

Oh wacht …

Onyx verkopen?! Oeiii hoop dat ik morgen de staatsloterij win​:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

:shushing_face:

Omega


3 likes

:upside_down_face:

Rolex, hoef ik niet over na te denken.
Als tweede keus Omega (maar dat was niet de uitvraag… I know).

1 like

Inderdaad, van die autoliefhebbers die hun lelijk eendje elk weekend schoonmaken of er aan sleutelen.

Die gaan dan niet voor n maserati, Porsche ofzo, maar hen schaar ik ook onder autoliefhebbers.
In mijn ogen kun je n horlogehobby op zoveel verschillende manieren vorm geven. En dan idd net als die sleutelaar aan zn lelijke eend, waarom dan geen Invicta? Met die formaten vind ik t meer lelijke ganzen, maar dat even ter zijde :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:wink::+1:t3:

Die Pontiac is echt heel mooi!:ok_hand:t2:

1 like

Zenith voor mij

Wil nog graag een Pilot Type 20 en hoop dat de Defy ook nog met een andere wijzerplaat komt

2 likes

Tsja. Verandering van spijs doet eten, denk ik altijd maar weer.

Dat is voor mij voor alles zo, of het nu daadwerkelijk om eten, vrouwen, horloges, muziek of boeken gaat…

Misschien ben ik wispelturig, misschien verveel ik mij snel. Mensen zijn nu eenmaal wat ze zijn.

Die heb ik gelukkig al

4 likes

Dit is dé merk.

1 like

Sja, ik zie meer oude Toyota Starlets en VW Polo’s rijden op 's heren wegen dan oude Mercedessen. Buiten dat zijn oude Mercs, enkele klassiekers daar gelaten, ook niet direct even cultureel relevant of mooi. :grin:

Kortom: je argument is een tikkie wankel. Als ik zelf vintage moest rijden werd het een Jag, Datsun 240 Z coupe of een Toyota land cruiser.

Niet alles is met een reductionistisch argument af te kaarten. :grin:

2 likes