Wat als je 1 merk maar zou mogen hebben

Die laatste UG heeft een prachtige band!:heart_eyes:

Misschien moest je je topic generator nog maar eens raadplegen.

4 likes

Iets te shiny voor me :slight_smile:
 Maar lijkt wel wat op een SARB.

Hoeveel Onyx daydates zijn er gemaakt? Niet veel. Hoeveel van die gekke invictas zijn er gemaakt? Heel veel. Er zijn nu toevallig twee mensen met een Onyx DD op HF en eentje post er veel fotos waardoor het mss lijkt alsof je er veel ziet. Maar je ziet ze verder nooit. Terwijl een hoop mensen met allemaal protserige invicta’s rondlopen IRL. Daarnaast heeft een Onyx DD veel meer onderscheidende kwaliteiten dan de gemiddelde Invicta. Een Invicta is gewoon een dood normaal nietzeggend horloge met een gek ontwerp. Maar goed dit is allemaal aan dovemansoren gericht.

8 likes

Sorry. Dit keer niet gedaan. Tjah ben soms een beetje lui.

Damn, dacht dat het niemand op zou vallen 
 :rofl:

Nou oké dan: Tudor. Waarom geen Rolex hoor ik je denken? Simpel, omdat uiteindelijk iedereen die wil en ik niet iedereen ben. :wink:

6 likes

Ik heb er al mijn vintage chronografen met leuke binnenwerkjes
voor opgeofferd.
Lemania, Valjoux 22 en 23, Excelsior Park, Venus,

Best wel een mooie collectie, maar geen spijt.
Enkel van die EP4 maar die zit goed bij @GhentWatch.

1 like

Ik dacht dat ik het over mijn vintage horloges had. :upside_down_face::stuck_out_tongue: Maar ook die moderne zie ik niet al te vaak. Maar ze zijn wel lekkere klatsers, daar houdt ik wel van.

Ik dacht dat ik 
:joy:

1 like

Ja nu weet ik het zelf niet meer


Tjah ik zou dat ook kunnen overwegen. Maar ben zelf nog niet overtuigd of het de moeite waard is.

1 like

De vintage invicta’s zijn ook gewoon maar doodnormale horloges met standaard uurwerken. Dus uniek? Nee.

2 likes

Keuzes


Slappe instelling :wink: ik buffel gewoon stug voort om een Vacheron te bekostigen.

1 like

Welke? :innocent:

Ik ploeter voor nog wat extra UGs.

Naja. Ploeteren


1 like

Welke wil jij dan nog hebben?

Ik vind het leuk om te lezen waarom jij voor Invicta kiest, maar hou het ook daarbij zonder het te hebben over het meelopen met ‘alle boys’ en dat andere merken hier op het forum niet uniek zijn.

Het gaat immers over jouw vraag ‘Wat als je 1 merk maar zou mogen hebben’ :+1:

2 likes

Vraag is al gesteld in recent topic.

Dat terzijde; Omega.

2 likes

Ik vind dat typische underdog praat. ‘Het is uniek’, ja omdat niemand anders het wil hebben.

6 likes