Wat bepaalt per dag wat je draagt?

Ben er nog niet uit. Bepaalt mijn rugpijn, vermoeidheid na 6 dagen werken wat ik om doe? Kies je dan juist een vrolijke sportieve model? Of ben je dan geneigd je klassieke “zondagse” klokje om te doen…
Ienemienemutte


9 likes

Ik heb mezelf nog nooit op een systeem kunnen betrappen.
Alle plannen om elk horloge toch wat draagtijd te geven lukken niet.
Het is een beetje hoe de wind waait, waait de wind…

2 likes

Ik sta voor voor me doos en degene wat me dan het meest aanspreekt doe ik om. Kan zijn dat ik er een half uur later weer voor sta😂

2 likes

Ik kijk 's ochtends naar de horloges die ik heb en het horloge dat me dan het meeste aanspreekt (om wat voor reden dan ook) slinger ik die dag dan om de pols.
Soms hangt het van de outfit af of het weer, maar over het algemeen is het een kwestie van ‘lekker dragen wat je wilt’.

1 like

Kijk wel n beetje de situatie aan; g-shock bij wat sportieve, grovere activiteiten. Wat netter naar kantoor, klein en licht bij warm weer. Dat soort zaken.

Verder is vooral belangrijk dat ik graag n horloge om doe wat ik de dag ervoor niet om had :grimacing:

1 like

Ik heb vijf horloges en draag elk horloge drie dagen. Als ik bij hoge uitzondering een pak of een overhemd moet dragen, dan komt voor die gelegenheid de dresser uit de kist.

1 like

Heb ook geen systeem, alleen als ik weet dat er wat klusjes in huis, tuin of motorrijden op het programma staan doe ik een beater om. Ben niet zo van het wisselen als ik smorgens al iets om heb gedaan.

Geen idee. Maar waarom al dat wc-papier? Zijn de kussentjes van het horlogeopwindapparaatding te klein?

2 likes

Goed opgemerkt of mijn pols is te dik. Was al op zoek naar een nette oplossing. Zocht al stofje of zo om door mijn vrouw eromheen te naaien.

Het scheelt dat ik niet zoveel keus heb dus ik draag gewoon waar ik zin in heb die dag :joy:

2 likes

Ik draag op familiegelegenheden standaard het allerduurste horloge dat ik heb om mijn ooms en neefjes de ogen uit te steken. Zij hebben het zo vaak over hoe belachelijk het is, terwijl ze er wel de hele tijd naar zitten te gapen en met hun Tag Heuers evengoed een indicatie geven er waarde aan te hechten.

10 likes

Staat grappig “Ik sta voor voor me doos”

Mijn vrouw bepaalt dat. Ook qua horloges.

2 likes

Voor mij is het een split-second beslissing vroeg in de ochtend. Natuurlijk kijk ik even snel in de spiegel wat ik aan hebt kwa kleding.

Ik heb een éénpiesdraagcolleksie en dus is de keuze 's ochtends niet lastig. Mijn Tudor Pelagos kan je overal bij dragen, … ja ook bij de dresscode ‘business’. Vind ik. :wink: Wel heb ik nog wat ander horlogespul in de kast liggen, maar daar staat een aantal van te koop (die draag ik niet meer) en een aantal andere draag ik sporadisch. Dresswatch? Nauwelijks.

2 likes

Mijn kleding bepaalt welk horloge ik draag en mijn kleding wordt weer bepaald door de afspraken die ik die dag heb. Dus eigenlijk bepalen anderen welk horloge ik draag.:thinking:

1 like

Het horloge wordt afgestemd op de activiteiten van die dag. Waarbij het weer ook in ogenschouw wordt genomen. Dus met veertig graden geen leren band.

-Ligt aan de kleurstelling van m’n outfit die dag
-Aan de warmte (geen leer met +30 graden)
-Wat ga ik doen die dag (werken, visite naar mensen met
hond etc ) :sweat_smile:

1 like

:joy::rofl: ik snap wat je bedoelt

Je hebt kort daarvoor in het donker gewoon blind maar wat aangetrokken?

13 likes