U bent familie van @chillekasper?
Nice combo
Haha nice
Dat was ook mij eerste reactie. Dat je met een sip gezicht voor de spiegel staat en ontdekt dat je een paars overhemd aan hebt.
Een apple watch met een invicta achtergrond. Jij bent vanaf nu de grootste troll op dit forum
Zelfde vrouw misschien
Roulatiesysteem met een periode van 2 weken. Zo krijgen ze allemaal draagtijd.
Alleen de volgorde wisselt nogal. Wel heb ik een indeling in mechanische en elektronische weken.
En hem dan op de kop dragen heerlijk.

Ik draag waar ik zelf zin in heb.
Niet zo hard, ze zou je kunnen horen
On topic : Werk of vrije tijd bepaalt overigens wat ik draag
Haal maar snel je vrouw erbij dan.
Echte horloges willen we zien.
Hangt eigenlijk alleen af van de outfit welke ik draag.
Degene die het liefst naar me lacht, mag om.
Heb de keuze uit bruin en oranje/grijs. Van matchen met kleding is toch geen sprake.
Harem style
Dat herken ik. Afhankelijk van de situatie draag ik iets.
Tja, de gelegenheid. Werk of vrije tijd, voor het werk kan ik beter mijn goede horloges niet om doen maar iets wat tegen een stootje kan. En verder draag ik gewoon waar ik op dat moment zin in heb.
En met maar 3 horloges (mechanisch) is dat makkelijker dan keuze uit 10 horloges. Ik vind het ook wel genoeg zo want heb naast die 3 nog wel iets van 10 horloges of meer. Maar dat interesseert me zo weinig dat ik het niet wet of bij houdt. Daar zitten horloges tussen die ik al jaren heb gedragen en nu blijven liggen maar niet weg doe. Die zouden ook zomaar weer eens aan de pols kunnen belanden.
Nu draag ik dus graag mijn latere aanwinsten en mechanisch maar dat kan ook zo weer veranderen. Vandaag gaat de duikert weer om en ga zo varen maar daar zijn ze alle 3 ook prima geschikt voor.
Ja tuurlijk, half slaperig aankleden is hoe ik het doe!

Ik draag op familiegelegenheden standaard het allerduurste horloge dat ik heb om mijn ooms en neefjes de ogen uit te steken
Met mijn duurste horloge delf ik nog dik het onderspit qua pols valuta dan
Dus dat truucje werkt hier niet.
Ik ben wel de enigste met mooie horloges en die weet en bewust kiest wat hij koopt.
Kleding en activiteiten bepalen wat ik om de pols doe.