Wat bepaalt per dag wat je draagt?

U bent familie van @chillekasper?

15 likes

Nice combo :+1:

3 likes

Haha nice :laughing::laughing::laughing:

1 like

Dat was ook mij eerste reactie. Dat je met een sip gezicht voor de spiegel staat en ontdekt dat je een paars overhemd aan hebt.

2 likes

Ik draag waar ik zelf zin in heb. Vandaag mijn Apple watch!

17 likes

Een apple watch met een invicta achtergrond. Jij bent vanaf nu de grootste troll op dit forum

16 likes

:grin::joy::rofl::+1:

Zelfde vrouw misschien

6 likes

Roulatiesysteem met een periode van 2 weken. Zo krijgen ze allemaal draagtijd.
Alleen de volgorde wisselt nogal. Wel heb ik een indeling in mechanische en elektronische weken. :crazy_face::nerd_face::joy:

En hem dan op de kop dragen heerlijk.

2 likes

Niet zo hard, ze zou je kunnen horen :shushing_face:

On topic : Werk of vrije tijd bepaalt overigens wat ik draag :slightly_smiling_face::+1:

7 likes

Haal maar snel je vrouw erbij dan.
Echte horloges willen we zien.
:wink:

1 like

Hangt eigenlijk alleen af van de outfit welke ik draag.

1 like

Degene die het liefst naar me lacht, mag om.

Heb de keuze uit bruin en oranje/grijs. Van matchen met kleding is toch geen sprake.

2 likes

Harem style :ok_hand:

1 like

Dat herken ik. Afhankelijk van de situatie draag ik iets.

1 like

Tja, de gelegenheid. Werk of vrije tijd, voor het werk kan ik beter mijn goede horloges niet om doen maar iets wat tegen een stootje kan. En verder draag ik gewoon waar ik op dat moment zin in heb.

En met maar 3 horloges (mechanisch) is dat makkelijker dan keuze uit 10 horloges. Ik vind het ook wel genoeg zo want heb naast die 3 nog wel iets van 10 horloges of meer. Maar dat interesseert me zo weinig dat ik het niet wet of bij houdt. Daar zitten horloges tussen die ik al jaren heb gedragen en nu blijven liggen maar niet weg doe. Die zouden ook zomaar weer eens aan de pols kunnen belanden.

Nu draag ik dus graag mijn latere aanwinsten en mechanisch maar dat kan ook zo weer veranderen. Vandaag gaat de duikert weer om en ga zo varen maar daar zijn ze alle 3 ook prima geschikt voor.

Ja tuurlijk, half slaperig aankleden is hoe ik het doe!

1 like

Met mijn duurste horloge delf ik nog dik het onderspit qua pols valuta dan
Dus dat truucje werkt hier niet.
Ik ben wel de enigste met mooie horloges en die weet en bewust kiest wat hij koopt.

Kleding en activiteiten bepalen wat ik om de pols doe.