Wat bepaalt per dag wat je draagt?

Heerlijk lijkt me dat. Dat het geen reet uitmaakt hoe je de deur uit loopt omdat het op je werk niemand iets kan boeien.

Dat is inherent aan jouw woonlocatie natuurlijk. Daar wemelt het van de gouwe Roleys. :camping:

2 likes

En al boeit het ze wel,…

Boeiend! :wink:

3 likes

Haha je snapt wat ik bedoel. Zo’n baan waarbij je gewoon de hele week in je gerafelde spijkerbroek en een Iron Maiden T-shirt, op je afgetrapte Adidasjes kan rondbanjeren. Geen dubbele garderobe, geen geklooi met stomerij en schoentjes poetsen. Nooit hoeven omkleden voor als je de stad in gaat, gewoon hoppa rechtstreeks vanaf je werk het terras op en de kroeg in. Heerlijk.

Wat jij @Schoen?

1 like

Je bedoelt, de schilder, timmerman, loodgieter, glazenwasser etc

Niet zo heel bijzonder!

#welkomindeechtewereld :wink:

4 likes

Als je alleen maar klasse kleding hebt in je kast hoef je je nergens zorgen om te maken!

3 likes

Bugatti Veyron met een Renault motor, :joy:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

Tijd voor vernieuwing qua grapjes kerel.
Nope. Geen gouden Rolex te vinden,. Nog steeds geen woonwagen vindbaar en nee ook nog steeds geen connecties oid die richting op.

Gewoon een hechte fam en de keuze en het geluk om zo te kunnen wonen dat we voor onze ouders kunnen zorgen als deze oud en gammel zijn zonder dat deze bij ons in hoeven te trekken en dus lekker zelfstandig kunnen zijn.
Plus het voordeel dat de kids altijd dicht bij opas en omas leven. Prachtig toch.

Dus, vernieuw eens.
Heb er om gelachen, nu wordt het eentonig .

4 likes

En dan gewoon je laptop + veel te fancy muis in een Bever rugtas doen? Snel 6 boterhammen met smeerworst in je trommel proppen en er een vers elastiekje omheen doen. Nog even een laatste check of een van de 16 festivalbandjes nog niet is gaan stinken en op naar de halte. Wat een leven!

#softknocklife

2 likes

Maar, waarom zegt jouw Roley steeds tik tok dan?

1 like

Exactamundo.

1 like

Ik kijk altijd naar m’n postgeschiedenis welke aan de beurt is en deze draag ik meestal 3 dagen,zeker niet minder.
Zo kan het gebeuren dat een dikke Seiko duiker gecombineerd gaat worden met een pak.
Als een klant er al wat van zegt dan vertel ik gewoon dat deze aan de beurt was,wat wel zo eerlijk is.
De meesten begrijpen het en vragen of ik koffie of thee wil.

1 like

2 likes

Dat verschilt van dag tot dag. De ene keer de geplande activiteiten, de andere bepaalt de kledingkeuze ook het horloge, de andere keer heb ik gewoon ‘zin’ in een bepaald horloge en dan bepaalt het horloge de kleding. Andere keren is het een afspraak, dat vrouwlief en ondergetekende hetzelfde horloge dragen. Kortom, er zijn meerdere factoren die meegewogen worden.
Vandaag was het de kleding kleur die de keuze voor het horloge maakten, in combinatie met de horlogekeuze van gisteren, toen dezelfde kledingkleur werd gedragen. Het moest wel weer een andere zijn dan gisteren.

Hangt van werk of vrije tijd af wat ik draag. En van waar ik zin in heb en of ik de tijd neem om de dag/datum in te stellen. Eigenlijk vrij willekeurig. Meestal komt het neer op een of twee beaters die ik uitkies, ook al kijk ik de andere iedere ochtend natuurlijk liefkozend aan. Is mijn vriendin ook weer jaloers :rofl:. Kort door de bocht: een of 2 beaters doordeweeks en in het weekend/vrije dagen/avonden de rest.

Ik houd wel van wat dagelijkse structuur, maar als het om het dagelijks kiezen van een van mijn vier horloges gaat (‘daily beater’ heb ik niet), ben ik een ongeleid projectiel… :grin:

Meestal heb ik 's morgens al in mijn hoofd welke ik ga dragen. Soms dezelfde als de dag ervoor en soms een andere. Weet niet precies hoe dat mechanisme werkt, bij mij. Het is gewoon een gevoel. Maar soms raak ik ook wel geïnspireerd door het zien van plaatjes. Hier op HF, bijvoorbeeld.:wink:

1 like

Ik match mijn horloge met de kleren die ik aan heb

Dan hoef je ook geen keuze te maken. Altijd een rollie dan! :rofl:

1 like