Wat bepaalt per dag wat je draagt?

Zo doe ik dat dagelijks en mocht er al iemand op het werk zijn die zicht er aan stoort (wat niet zo is) dan nog interesseert het mij geen moer wat een ander daarvan denkt.

3 likes

Doe mij dan maar een renault 4 met een bugatti motor !
Bb

1 like

Bij mij bepaalt het horloge dat hij gedragen wordt. Er is er altijd een die de alfa-rol op zich heeft genomen en ligt te blaten: pick me, pick me ( a la Donkey van Shrek) en dan met dat en dat bandje…

Gelegenheid of kleding maakt verder niet uit.

Spontane ingeving

Ik

bij een dag op kantoor, bepaalt de kleur van m’n kleding welk horloge het wordt :nail_care:t2: Ooit vond ik het reuze leuk om mijn 3 automatische horloges niet stil te laten vallen :sweat_smile:

Bij mij bepaalt het horloge dat hij gedragen wordt. Er is er altijd een die de alfa-rol op zich heeft genomen en ligt te blaten: pick me, pick me ( a la Donkey van Shrek) en dan met dat en dat bandje…

Herkenbaar dat doen mijn gehaktballen vanuit de pan ook

1 like

Tja en dan verzamel je ook nog sokken…

3 likes

Beste Bipspoetser,

Wat geweldig! @Schoen en ik zijn ook een groot fan van sokken en van een paar bolle kadetten een veeg geven.
Great minds think alike.

Ik doe mee met een paar illustere Oreo sokken!!!

Groetjes, Han.

4 likes

Mijn bui,… Niks meer, niks minder. Ik draag zonder problemen een gouden Seiko Turtle met gouden Jubilee band bij een overhemd en colbertje. Moet het écht zakelijk, dan ps ik me wel en igszins aan, maar ik trek me weinig aan van de do’s en dont’s qua outfits e.d.

Yep. Ik draag ze zelfs elke dag! Onderbroeken ook, maar die vergeet ik nog weleens.

8 likes

He, eindelijk nog iemand met de zeldzame verzameling sokken.

De activiteit. Meestal is dat mn Seiko Monster. Maar als er meer geklust wordt, dan gshock.
Dagje sauna mn tuna monster, en binnenkort waarschijnlijk n turtle.
Dagje veel bereikbaar wezen, dan n smartwatch.
Bijzondere gelegenheid, dan n daarbij passen horloge. Etc.

Die passen mooi bij @Kontenwasser70 zijn horloge :+1:

1 like

Hier nog n liefhebber:

En sinds mijn kinderen en schoonmoeder dit hebben ontdekt is de collectie flink uitgebreid!

2 likes

Ik pas mijn horloge aan aan:

• Mijn outfit
  • Activiteit van de dag

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan :kissing_heart:

1 like

Dat is een bijzonder goede vraag.

1 like

Als ik veel moet vliegen neem ik toch altijd een quartz mee. Ik weet niet zeker of zo’n beveiligingspoortje wel fijn is voor mijn mechanische horloges.
Ik lees hier dat mensen hun horloge ook in de sauna dragen. Dit lijkt mij toch ook niet zo tof voor de levensduur? Wellicht ben ik onterecht bevreesd en offer ik een Vostok op om mij wat minder naakt te voelen in dat nieuwe complex in Wychen.

1 like

Wat een baas met z’n Oreo sokken!

1 like