Wat borrels, Ebay/Chrono24 en een creditcard, Houston we have a problem!

Goedemiddag vrienden!

Wie herkent zich in deze situatie:
Het is weekend, je hebt een paar borrels of wijntjes op, je bent weer helemaal gegrepen door een bepaald horloge en je móet hem hebben…

Dan is daar plots dat verleidelijke Ebay en Chrono24, waar altijd wel een dealtje speciaal voor jou lijkt klaar te liggen.
Met 20 horlogeforums tabbladen en YouTube filmpjes van the Watchfinder/the Urban Gentry en Bruce Williams op de achtergrond begin je lekker te bieden. Natuurlijk meerdere horloges tegelijk want het gezonde verstand is reeds naar bed.

Gelukzalig dommel je vervolgens in slaap en de volgende dag begin je aan een nieuwe week.
Tot je plots meerdere e-mailtjes krijgt dat je de gelukkige winnaar bent van niet een, maar 3 horloges… OJA… slik. (Terwijl je dat model al via het HF had gekocht in de tussentijd). :zipper_mouth_face:

Wie is dit ook wel eens overkomen? Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen! :rofl:

38 likes

Niet herkenbaar. Als je fouten maakt, moet je op de blaren zitten. Vreemd topic.

4 likes

Sorry, je bent op het verkeerde forum denk ik. Hier zijn alleen verstandige mensen die gedegen, weloverwogen beslissingen maken.

56 likes

het zijn dan toch drie verschillende, niet? :face_with_raised_eyebrow: :smiley:

4 likes

Ik denk dat Dirk z.s.m. naar TL-2 wil, ook gezien deze aankopen(?).

3 likes

Voor die mensen is er zelfs een speciaal hoekje ingericht. Groene hoekje.

6 likes

Volgens mij moet je je naam in Drinkel veranderen :sweat_smile:

28 likes

nognooit gehad

1 like

Soms ontvang ik horloges waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze besteld had.

10 likes

Ik koop nooit online, of ik bied nooit, als ik alcohol op heb. Zelfs niet bij één glas.

2 likes

Welke heb je per ongeluk gekocht dan? Plaatjes graag!

3 likes

Als het 3 Vostoks zijn, is het nog wel te doen :wink::laughing:

2 likes

Haha ja het was een wijze les! Drink zelf ook bijna nooit meer, dus misschien was het de lage tolerantie die mij onbezonnen te werk liet gaan!

Ze zijn nog niet allemaal binnen maar het gaat om:
Seiko SPB079J1 (2x)
Seiko SPB087J1 PADI editie
Seiko SPB083J1 Great Blue Hole

Denk dat ik 1 van de 079’s houdt en de Blue Hole :blush:

5 likes

Haha ja herkenbaar. Zo heb ik 2 jaar geleden straalbezopen in de kroeg voor een paar honderd euro aan bonsaipotten gekocht. Dikke kans dat dat met carnaval was maar dat zou ik eigenlijk niet zeker weten :sweat_smile::grin:

8 likes

Soms is een glas net de druppel om het laatste bod uit te brengen, maar gokken, handelen op de beurs of veilingen doe ik doorgaans niet meer na een slok op…

1 like

Hahaha, kijk! Ben ik toch niet helemaal alleen hier in! Als carnaval ooit weer doorgaat gaat in ieder geval de internet verbinding eruit uit voorzorg! :rofl:

2 likes

Gouden tip: volgende keer dat je borrelt, sim kaart uit je telefoon en stekker uit het modem. Zo simpel is het! Getekend, Ervaringsdeskundige.

4 likes

Wel redelijk consistent qua keuze when drunk…
Cheers :clinking_glasses:

4 likes

Kleine toevoeging… :sunglasses:

1 like

En vooral de nummers van je exen wissen

6 likes