Wat borrels, Ebay/Chrono24 en een creditcard, Houston we have a problem!

Haha en dan na een paar weken verbaasd een pallet uit Tokoname in ontvangst nemen :rofl:

1 like

die staan bij mij onder allerlei pizzeria’s in m’n telefoon, kan ik als m’n chick een weekendje weg is een pizza’tje bellen

12 likes

Dit zijn weloverwogen keuzes volgens mij en heeft weinig met teveel alcohol te maken…(3k aan Seiko’s :grin:)

1 like

Dronken heb ik mijn beste aankopen gedaan. Dus no worries! :smile:

2 likes

Jij wil in die strip hè! :thinking:

6 likes

Herkenbaar dit. Ik heb ooit in een bezopen bui op een zaterdagavond een Tudor gekocht via chrono24…

Wordt je zondag, brak wakker. Met een mailtje in je inbox dat je bod geaccepteerd is.

Ik heb het horloge nog steeds… Dus dit bewijst maar weer eens… Alcohol is een goede raadgever. :wink:

7 likes

afbeelding

9 likes

Drank maakt meer horloges dan je lief is.

5 likes

alcohol is een substantie, alcohol in een drankje is een oplosmiddel (solvent) of een opgeloste stof (solute), afhankelijk van de verhouding

3 likes

Spoiler :joy:

2 likes

Mocht je er spijt van hebben, stuur me even een pb. Voor honderd ballen wil ik er best een overnemen.

tenor (11)

2 likes

:thinking:
CleanSleepyLark-size_restricted

2 likes

cheapskate
image
:yum:

2 likes

Wat? Als iemand zo’n onverstandige keuze maakt. Dan kan er prima nog een onverstandige keuze bij. :joy:

Ja maar??

Hij heeft er dit voor betaald!!

En dan kom jij met een lullig zakkie!?

Ps.
Zo keek hij de volgende dag ook… :yum:

1 like

Dat werkt echt👍🏻 ik werd na 10 horloges TL2. Go dirk nog 7 te gaan!

4 likes

26 likes

Ideaal!!! Nu heb je 3*, onee, 4* horloges en je kunt iedere dag wisselen (terwijl je vrouw denkt dat je maar één horloge hebt)!!

:rofl::rofl::wine_glass:

4 likes

Hahahaha!! Geniaal, ga deze opslaan als m’n screensaver om mezelf in de toekomst te beschermen! :rofl:

2 likes

Haha hier niet, maar ik ga m’n mobiel wel thuis laten! Welke G dan ook zorgt er altijd wel voor dat de wifiverbinding weinig met mijn dronken aankopen te maken heeft :joy:

Ff terzijde, is het geheim achter jouw snelle aankomst toevallig dat je de inhoud van die vrachtwagen stiekem in horlogerie veranderd hebt? Want ik begin zo een vermoeden te krijgen :sunglasses:

:joy: :joy: gelukkig geen hele pallet maar het waren wel 2 goeie dozen! Wel allemaal shohin/mame gelukkig want het waren er zat om mezelf de schuldsanering in te kunnen verzenden haha

1 like