Wat borrels, Ebay/Chrono24 en een creditcard, Houston we have a problem!

:joy::+1:

1 like

Misschien was dat ‘verstandige mensen’ een beetje overdreven.
Oh, en ‘weloverwogen’ ook een beetje.
Denk ik.
Misschien.

2 likes

Heel herkenbaar.

Dit topic

is ontstaan door een geintoxiceerde avond en een “huhu, als ie toekomt vraag ik aan m’n vrouw een trio met Melissa”.

Eens nuchter was de grap 't uitspreken al niet meer waard. 't Horloge werd ook geen blijver, getuige 't verkooptopic.

2 likes

Ach ja, onverstandige keuzes zijn vaak wel de leukste.

1 like

Zo heb ik een tijd geleden een beer besteld…

12 likes

Je half lam zuipen en een paar horloges bestellen, ok…
Maar een koppel beren :thinking:

Masr het was waarschijnlijk goed raak, want zelfs je motor mocht mee in de woonkamer :upside_down_face:

5 likes

Nou, dat is makkelijk: als je zat bent bestel je: Two Beer…

En voila! Ze zijn er

15 likes

Hahaha… dacht hetzelfde.
“Ja joh, laten we het niet over de olif… euh motor in de woonkamer hebben” :joy:

3 likes

Nice gedaan :joy: we zien de foto’s tegemoet :laughing:

@quantore

1 like

download

8 likes

Hahaha, prachtig!
Er zijn vast nog meer mensen die wel eens iets vergelijkbaars hebben gedaan met een slokkie op! Voel je niet geremd en deel het ter ieders lering en vermaak! (Hoewel ik niet weet of iemand die twee beren gaat overtreffen…) :zipper_mouth_face: :joy:

1 like

Ik heb ooit een half uur gezocht naar het sleutelgat van mijn voordeur. Maar nooit voor drie ruggen aan horloges gekocht.

3 likes

Stop met drinken…

1 like

Ooit na een avond flink doorzakken een dame mee naar huis genomen. Dat heeft me de afgelopen 20 jaar wel wat meer gekost dan een paar Seiko’s…

8 likes

Dat eerste deel klinkt bekend. Voor dat tweede deel was ik even bang. Ik had me nooit voor kunnen stellen zo blij te zijn met chlamydia haha

1 like

Dat bieden op aantal horloges met een bakkie op komt me bekend voor. Had toen (gelukkig) geen van de veilingen gewonnen :sweat_smile:

2 likes

Het loopt hier meestal uit op coke snuiven en hoeren neuken. Ik weer niet wat je beter kan hebben.

3 likes

Komt me heel bekend voor. Lekker Laat en Lui bieden. Verstandige mensen hebben geen dure hobbies, zijn geen lid van HF, denken na over financiële beslissingen, gaan tijdig slapen en sterven met een volle portemonnee en lege polsen.

3 likes

Ik werd laatst wakker met een mailtje van Ebay dat ik een veiling op een refurbished IPhone 8 had gewonnen.
Had m’n zoontje van 3 de avond ervoor tijdens het tanden poetsen even snel voor me gekocht :scream:
Snel de aanbieder een berichtje met uitleg (super ongeloofwaardig verhaal natuurlijk) gestuurd maar die gaf natuurlijk niet thuis.
Uiteindelijk wel via Ebay het bod kunnen terugtrekken :sweat_smile:
Heb direct alle apps behalve YouTube Kids met vingerafdruk vergrendeld :grin:

6 likes