Wat borrels, Ebay/Chrono24 en een creditcard, Houston we have a problem!

Was al bang dat je zou zeggen: ik heb direct alle kids op eBay gezet.

5 likes

Nee.

Maar ja, ik klok in m’n eentje achter de PC geen halve fles wijn of whisky weg. Zoek hulp. Toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap.

Ten tweede ga ik niet op vier dezelfde horloges tegelijkertijd zitten bieden. Zoek hulp. Toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap.

https://www.aa-nederland.nl/informatie-over-aa/adressen-aa-groepen/

:+1:

Succes.

Oh… Zeg dat dan meteen. Het waren Seiko’s. Da’s volledig normaal. :slight_smile: Even serieus: Hou de zwarte. PADI / Great blue hole kleurstellingen zijn wel tof, maar op het eind van de rit moeilijk te combineren en ze worden gimmicky.

2 likes

Daar denk ik soms wel over :joy::joy::joy:

2 likes

Iets met een ezel… :sweat_smile:

Lachen toch! :+1:

Om deze grap moest ik erg hard lachen!

1 like

Herkenbaar hoor. Ben hierdoor in de liefhebberij gerolt. Was met een borrel op aan het rondstruinen op een veilingsite.

Resultaat; een armand nicolet die me veel te groot is en een NOS seiko quartz die ik nooit draag.

Ochja. Nu heb ik wel een nieuwe liefhebberij erbij en mezelf verboden nog op veiling sites te bieden.

Heb een 30 dagen regel. Is mijn oog gevallen op een bepaald horloge, zet ik hem in de notities van m’n gsm. Als ik hem na 30 dagen nog steeds wil, ga ik er serieus over nadenken

4 likes

Lekker hoor! Vorige week dit topic voorbij zien komen en nu beleef ik het! Gisteren met de bodem van de tweede fles wijn in zicht, in een warm gevoel en opwelling een prijsvoorstel gedaan voor een 70’s vintage Bulova op Chrono24. Gewoon omdat ie er lekker uit zag! Vanochtend gezien dat het geaccepteerd is, maarrrr… met scheve ogen en worstenvingers geen prijsvoorstel gedaan voor 300,- maar voor 600,-! Ai :weary: Dubbele hoofdpijn dus!

2 likes

Ik begrijp het dilemma, want wat doe je?

  • koop je geen horloges meer?

Of

  • drink je geen wijn meer?

Keuzes, keuzes

2 likes

Tja, dat zie ik eigenlijk allebei niet gebeuren! :wink: Kluis met tijdslot om creditcard in op te bergen tot ik weer nuchter ben, misschien. Maar waarschijnlijk gewoon een extra aspirine om die dubbele hoofdpijn te tackelen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Hahaha wat een verhaal!
Hopelijk zorgt het horloge zelf in ieder geval ook voor verlichting van de hoofdpijn!

Ps, de Great Blue Hole is inmiddels gearriveerd, inclusief Barton band:

9 likes

Dat zijn prima dronken aankopen toch?! :grin: Bij mij viel de hoofdpijn ook mee, een erg leuk horloge! Ook al heb ik meer betaald dan er überhaupt gevraagd werd! :rofl: Foto’s volgen!

1 like

En dat is twee!

4 likes