Wat denken jullie van de nieuwe Christopher Ward C65 Trident Diver?

https://www.christopherward.eu/watches/dive/c65-trident-diver

Ik vind hem op de plaatjes mooi! Maar Christopher Ward kennende zal hij over een paar maanden wel met 30% korting of zo verkrijgbaar zijn … ik geniet dus nog even van de plaatjes :wink:

Dat het een handopwinder is stoort me niet. Maar het zou wel mooi zijn als hij er met een bijpassende stalen band zou zijn.

Edit: ik zou dus voor de blauwe gaan.

11 likes

Meh

Door de fake patina vind ik hem niet zo. De Zwarte met spierwitte accenten had een stuk mooier geweest.

1 like

Ik moet zeggen dat ik hem wel gaaf vind. Ben benieuwd hoe de blauwe kleur er in werkelijkheid uit ziet…

Snap ik, maar ik vind het op de blauwe wijzerplaat niet te opvallend, en best wel mooi.

Mweh! Christopher Ward tekst ook zo raar aan de zijkant…mweh!

Ik vind het een mooi horloge. Alleen dubbele logo had niet gehoeven…

2 likes

Tja wel leuk, maar voor bijna €900- is er nog veel meer leuks te koop.

Mja ook hier had ik gewoon wit frisser gevonden. Toch vind ik ze wel leuk als er 30% af is :stuck_out_tongue:.

Wat je zegt… Bij CW kijk je inmiddels toch naar het klokje met -30 / -50 procent in het achterhoofd. Leuk horloge daar niet van. Handwound diver voor mij no-go.

Tikkie Oris 65 ook.

gr, HJR

Ik pas wederom.

1 like

Was gisteren al te zien in het topic ‘Christopher Ward Only’ :wink:

Ik blijf m mooi vinden :ok_hand:t4:

Kast, bezel en glaasje vind ik heel mooi, dial daarentegen niet. Dat ‘logo’ links speelt daar een grote rol in.

Doe mij de 2e maar:

3 likes

Mooi

Leuk , maar niet voor 900 :grin::grin:

1 like

Best mooi en lekker dwars met die tekst op de dial. Maar je weet het nu al: ook deze gaat binnen niet al te lange tijd voor 50% van de huidige prijs eruit. En dat maakt het met C.W. er niet leuker op…

1 like

Hou wel van retro looks en dat is bij deze redelijk gelukt. Wil alleen geen handopwinder en zie toch altijd liefst een horloge in het echt, voordat ik het koop. Zou in dit geval eerder gaan voor de nieuwe Certina PH200 (reissue). Vind ik mooier en is scherper geprijsd.

8 likes

Nehhh, een diver en manual wind?!?!

Misschien zegt het meer over mij dan het horloge, maar ik kan gewoon maar niet aan dat nieuwe logo wennen.

Het is wat ongebruikelijk, maar uit praktisch oogpunt vind ik het bv. veiliger dan een diver met een automaat die je niet ‘los’ kunt opwinden (zoals een oude Monster…). Of er moet een gangreserve opzitten (wat je ook bijna nooit ziet).

Ach ja, het is niet alsof iemand hier nog mee duikt :wink:

1 like