Ik vind hem op de plaatjes mooi! Maar Christopher Ward kennende zal hij over een paar maanden wel met 30% korting of zo verkrijgbaar zijn … ik geniet dus nog even van de plaatjes
Dat het een handopwinder is stoort me niet. Maar het zou wel mooi zijn als hij er met een bijpassende stalen band zou zijn.
Wat je zegt… Bij CW kijk je inmiddels toch naar het klokje met -30 / -50 procent in het achterhoofd. Leuk horloge daar niet van. Handwound diver voor mij no-go.
Best mooi en lekker dwars met die tekst op de dial. Maar je weet het nu al: ook deze gaat binnen niet al te lange tijd voor 50% van de huidige prijs eruit. En dat maakt het met C.W. er niet leuker op…
Hou wel van retro looks en dat is bij deze redelijk gelukt. Wil alleen geen handopwinder en zie toch altijd liefst een horloge in het echt, voordat ik het koop. Zou in dit geval eerder gaan voor de nieuwe Certina PH200 (reissue). Vind ik mooier en is scherper geprijsd.
Misschien zegt het meer over mij dan het horloge, maar ik kan gewoon maar niet aan dat nieuwe logo wennen.
Het is wat ongebruikelijk, maar uit praktisch oogpunt vind ik het bv. veiliger dan een diver met een automaat die je niet ‘los’ kunt opwinden (zoals een oude Monster…). Of er moet een gangreserve opzitten (wat je ook bijna nooit ziet).
Ach ja, het is niet alsof iemand hier nog mee duikt