Inderdaad. Komt vooral door de smalle ring voor mijn gevoel. Al met al best mooi eigenlijk…
Mooie uitvoering! Ik heb de handwinder gehad en de grootte draagt prettig. Ik heb de handwinder variant verkocht juist doordat ik een automaat prettiger vind en de wijzerplaat minder vind. Is bij de nieuwe dus opgelost! Ik overweeg m opnieuw aan te schaffen!
Ik vind het een prachtig horloge en ditto kleur van de wijzerplaat maar … echt dat logo met de linkse uitlijning. Zo zonde
Ik vind het een geslaagd ontwerp. Vooral in het groen want dat zie je minder vaak.
Toch blijf ik die tekst van het merk “Christopher Ward” gewoon erg lelijk vinden. Zo een voor en achternaam als merk geeft niet de juiste associatie en is onnodig veel tekst op de wijzerplaat. Het logo daarentegen is een soort Braille en eigenlijk niet zichtbaar. Dump die tekst en maak het logo applied zou ik zeggen.
Een ander dingetje is dat ik 41mm net wat te groot vind voor een horloge met zo een retro ontwerp. En, alhoewel het mij wel kan bekoren, zijn dit soort retro duikers met een jaren 60 sausje ook niet nieuw meer. Wel leuk dat ze wat beige/oranje achtige warme kleuren gebruiken op de wijzerplaat zonder dat het lijkt op nep patina.

Mooi