Wat denken jullie van de nieuwe Christopher Ward C65 Trident Diver?

Leuk merk, maar het retro gebeuren voor een horlogemerk zonder retro-roots? :thinking:

1 like

Dit bedoelde ik eigenlijk. Perfect verwoord. :+1:

Oris is niet de enige of eerste die naar de jaren 60-70 kijkt om tot een nieuw horloge te komen. Omega, Longines Tudor etc. hebben dit ook zeer succesvol weten te doen.

Mooi ding hoor en ik zou ook wachten op de korting, best wel stevig prijskaartje.

Ja, zo ook de Mooren horloges, new vintage = gebakken lucht term.
Zo’n iets bestaat gewoon niet eens; een gegeven non-kwalificatie.

1 like

Ik vind hem mooi!
En hij zal vast wel weer op iets lijken en daarom not-done zijn…
Alleen de maat nog naar minimaal 38mm of kleiner en ik koop hem.
Handwinder en geen datum is eigenlijk nog het enige wat ik me voorneem om te kopen. Al heb ik daarop met de Hudson een uitzondering moeten maken omdat ik die gewoon wilde hebben.

tjonge, waar zie jij die gelijkenis dan?

ja, beide rond en 3 wijzers, maar daar houdt het toch echt wel op.

2 likes

Nah…doet het niet voor mij. Lelijke wijzers, indices en cijfers. Plus de CW tekst aan links is een definite no-no. Voor de rest niet verkeerd :rofl:

Spongebob…mon cul! :face_with_raised_eyebrow:

Komt door die cijfers, sorry… :disappointed_relieved:

1 like

No harm done :wink:

1 like

Same here, vind de case, band en glaasje heel erg mooi. Dial gewoon lelijk.

Zou hem wel eens willen zien met een vergelijkbare dial zoals de breitling heritage:

4 likes

Dat is het betere werk :ok_hand:

2 likes

En inmiddels ook als automaat(Sellita SW200-1)en stalen band maar zonder korting :grin:
Ik vind de kastvorm akelig geslaagd :heart_eyes:
Wijzerplaat is ook mooier dan van de handwinder vind ik persoonlijk

9 likes

Mooie horloge! Vooral in het blauw. Ken het merk niet dus kan daar niets over zeggen maar fraai vind ik em wel. Net iets meer ingetogendan andere divers.

Vind vooral de kast erg geslaagd. Persoonlijk had ik het leuker gevonden als deze ook een handopwinder was geweest, en ook in een kleinere 38mm maat oid was uitgebracht.

Handwinder is er ook,zie start topic,maar geen 38mm

Zou 'm bijna chique noemen :sweat_smile:

Ook met de ronde indices?

Nee maar wel met dezelfde mooie kastvorm