Wat denken jullie van deze Rolex?

Gewoon voor mijn beeldvorming, bied je om hem te houden als het allemaal klopt. Of doorverkoop?

nog meer:

This would be a nice patina piece. Check the lume thickness. Almost flat.
This era of rolexes are impossible to relume without suspected a relume.

Dat zou ook verklaren waarom de letters zijn verkleurd en bij alle andere gepatineerde varianten niet. Bedankt voor je reactie Rene!

Precies wat ik het meest verdachte vond, hè Jelle? :wink:

1 like

Heb vergelijkbaar verhaal meegemaakt; via whatsapp benaderd door een jongeman met een datejust. Geen papieren, kwam uit '86, aangekocht in Australië en zat verder niets bij. Maar dat was niet zo van belang zei de verkoper.
Hij was wel bij S&C geweest, echtheid werd erkend, maar niets zwart op wit meegekregen.

Stinkt toch dit verhaal?

Ik haakte al af bij: gevonden in inboedel.

2 likes

Kijk eens naar het telefoonnummer van Rodey in Almelo, precies hetzelfde.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/20272296.html
Die Rodey zou een outlet winkel runnen in Goor.
Maar waarom een nieuw markplaats account gebruiken onder een andere naam voor de verkoop van deze Rolex, dus dat klopt niet helemaal.

2 likes

Bedankt allen! Ik weet genoeg. Leek te mooi om waar te zijn, en dat is het dus (hoogstwaarschijnlijk) ook. :slight_smile:

Dit zaakje stinkt…

De juwelier zegt dit de juwelier zegt dat, ik weet en heb helemaal niks met horloges en ik gebruik een Alias.

Maar Google Cache laat meer zien onder zijn telefoonnummer:

Hij vertrouwt het zaakje zelf waarschijnlijk niet eens als je je zo van de domme houdt.

3 likes

Ik heb de advertentie in ieder geval gemeld bij marktplaats als verdachte adverteerder, geen idee of marktplaats er ook iets mee doet.

2 likes

Als je een outlet winkel te Goor hebt, snap ik dat ie een ander alias gebruikt! :grinning:

Van die biedingen geloof ik ook niet veel. Je kunt die met slechts twee accounts enorm manipuleren.

Uiteraard 100% nep op uurwerk na. En de gemiddelde juwelier weet evenveel van Rolexen als ik van inlegkruisjes.

8 likes

Lang leve het internet waar iedereen de privé detective kan uithangen.

Inderdaad! Top dit :slight_smile:

2 likes

Dat , en daar kun je zelfs van maken

‘Een geauthoriseerde horloge verkoper van welk merk dan ook weet 0.00% van de vintage modellen vh merk dat hij verkoopt, en dan maakt het niets uit of het Rolex, Omega, Heuer, Breitling, UG, EP , PP etc is’

De horloge verkoper weet helemaal niets van de horloges die hij verkoopt. Laatst bij Tromp gekeken naar een Eberhard. Prima winkel, aardige mensen, goede service. Maar je denkt toch niet dat hij wist wat voor uurwerk in de Scafodat zat, hij schatte de prijs 2K te hoog voordat hij het ging opzoeken. Was Tromp zelf. Is me vaak genoeg opgevallen, bij ACE ook. Ze hebben geen idee.

1 like

Inmiddels is de advertentie wat aangepast, dat de wijzerplaat inderdaad niet meer origineel is.

En alle biedingen weg…:confused:

Zou hij meelezen?