Die komen allemaal in het blauwe gedeelte…
De tijd terug draaien!!!
Na jouw uitvaart gaan wij allemaal naar het Taphuys om aan wildvreemden dolenthousiast onze two-tone en stalen DJ afbeeldingen op de telefoon te laten zien. En dan te roepen ‘ik vind het echt lastig’ en ‘ik weet het echt niet’. Vervolgens gaan we bier drinken, raken we vier keer het Taphuys pasje kwijt, gaan we met een dubbele tong praten om vervolgens naar het treinstation te zwalken. Om daar dat pasje bij een OV-chiplader te houden en te mompelen dat die NS het niet goed geregeld heeft. Tot slot stappen we in een trein naar Enschede om in de armen van @svennos in slaap te vallen terwijl hij Nina Simone voor ons zingt.
Dat pasje nam mij gewoon in het ootje.
Ik denk dat de belangrijkste vraag is: “Wat wil ik na mijn dood doen met mijn HF account?”
Wat een macaber topic is dit…
Het is al sinds mijn dertiende mijn stervenswens om te bezwijken aan een hartaanval terwijl ik bereden wordt door een zeer enthousiaste achttienjarige Braziliaanse prostituee. Met bips.
Daar offer ik m’n kistje horloges inderdaad graag voor op. En vijf jaar van m’n levensverwachting.
Iets zegt mij dat dit verhaal niet eens is aangedikt.
En is je partner hiervan ook op de hoogte? (uitgaande dat je een partner hebt)
Haha, afgezwakt en er zijn dingen weggelaten.
Een man of een vrouw?
ik ga stuk van het lachen
Ik zou het wel pas tot uitvoering brengen als je al een slecht hart hebt. Anders zou je best wel eens aan allerlei andere ziektes kunnen overlijden.
Jazeker wel.
En jazeker wel.
Als mijn partner niet wist dat ik een vieze man was zou ze m’n partner niet zijn geworden.
Ehhh. Um. Als die tijd bestaat.
Vrouw of vrouwelijk met noodly appendage. Dat mag TS of hermafrodiet zijn, ik ben liberaal.
Ik trek de grens bij androgyne mannen, dat hoeft voor mij niet.
Ik wil ze allemaal laten veilen op HF en de opbrengst aan een goed doel schenken…per uur 1 horloge…leuk topic wat 180 uur duurt
lekker dan met een quartz horloge die nog 10 jaar door tikt en elke dag een alarm geeft wannneer je zou moeten opstaan… daar gaat de stilte op het kerkhof.
Ach, na twee dagen Lowlands samen weet je wel hoe de haasjes lopen toch? Ik weet niet of Sven voor mij heeft gezongen trouwens
Godverdomme Chris Smeerpijp.
Haha goeie. Ik neem die reiswekker (what’s in a name) van @Richz1986 mee mijn graf in. Dan laat ik hem @HanDavinci zo instellen ie afgaat als ze net het laatste schepje zand op de kist gooien.
Kleine kanttekening: met die leefstijl van @HanDavinci mag ik wel een beetje vaart maken, als ik dit plan ten uitvoer wil brengen. Toch maar wat meer appen achter het stuur.