Wat doe je na je dood met je horloges?

Hahaha…iedereen schrikt zich een hoedje :+1::joy:

2 likes

Hahahaha… Tadaaaaaaa koffie graag met 2 suiker en melk…

hand-out-of-grave

4 likes

Heeft het pastafarisme ook het horlogeforum reeds bereikt?

Dat zien we tegen die tijd toch niet meer

2 likes

ik heb gelukkig een app geïnstalleerd die moeilijke woorden veranderd in leesbare woorden… genaamd Stupifyme!!!
Staat ingesteld op hoogste niveau: Duimzuigende luiervuller… werkt echt goed.
Ik lees voornamelijk DA DA… en Ohhhh… net een aflevering van de teletubbies

1 like

Ik doe er zelf niets mee :wink:

:joy:

Ho ho, er is niks mis met mijn leefstijl. Ik geniet. Maar daar is niet iedereen het mee eens. Check dit, ik was vorige week met één van de Tindermatches aan het appen.

Weet je wat ze tegen mij zei?

Je bent geen mastodon, je bent een mastodon’t en jij hebt vreemde trekjes.

Hahahaha ik krijg spontaan de tranen weer in mijn ogen van het lachen :joy: :joy:

Maar a la, on topic. Kan dat? :thinking: Ik praat liever over bipsjes dan over de dood. Man man man, het lijkt wel vrijdag op HF.

2 likes

De rare dingen die jij deed waren ook geen punt van twijfel. Dat jullie de juiste trein naar Enschede namen des te meer.
Maar dat zal toeval zijn geweest. Of de invloed van @svennos.

2 likes

Er is ook niks mis mee. Het zorgt er alleen voor dat ik (ondanks dat je een stuk jonger bent), een backup plan moet maken voor dat reiswekker geintje. :upside_down_face:

2 likes

En die heb je laten gaan? Nee, toch?

1 like

:point_up:

The life saver.

2 likes

Ik heb het in mijn testament laten opnemen, ze gaan allemaal naar mijn neefje die ook horlogefreak is.
Heb er een stuk of 70 die samen 5000 waard zijn …

Mijn eerste Seiko duiker van 42mm, die ik van de moeder van m’n kinderen heb gekregen, gaat naar m’n zoon.
Een Omega Seamaster 36mm uit ‘62, m’n geboortejaar, gaat naar m’n dochter.
Alle andere dan aanwezigen maakt me niet uit.

De grote vraag is bovendien, welke dat dan zijn???.. :joy:

1 like

In voel me vereerd :joy::sunglasses:

Zie het al helemaal voor me hahaha

Laatste schepje zand op de kist…
TRRRRRIIIIIINGGGGGG…
Shit en nu…
Euhm…

3 likes

Oh dear…

Ik vind het een super plan!!! :sunglasses:

Ga hier nog even een passende variant voor mezelf op verzinnen; iets met een potige 19-jarige Braziliaanse stukadoor ofzo… :sunglasses:
(Met zo’n koffiekleurig smooth torso die ook wel eens wat wil bijverdienen… :blush:)

Mijn Speedy is overigens voor mijn neef, de overige horloges kunnen mooi worden verpatst voor het betalen van mijn crematie!

2 likes

:thinking:

1 like

70 x Seiko type SNXS77 ?

Kun je er geen badmeester van maken? Het lijkt me helemaal niks, van die kapotte klauwen met zo’n dikke eeltlaag. Bah Jeroen.