Wat doe je na je dood met je horloges?

Waarvan aan 67 stuks nog wat werk zit. :+1:

3 likes

Tja?! Hou over een jaar of 50 alle aanbiedingen op de Rikketik maar in de gaten…

of advertenties hier op HF die eindigen met:
Zelf op te graven in hartje Nederland…

1 like

Zucht; ik hou van stoere mannen, niet van meisjes en ook niet van gemanicuurde jongens-prinsesjes!

(Overigens is zo’n poolboy twink prima als aanvulling zolang het maar niet te vrouwelijk wordt!) :sunglasses:

2 likes

Seiko 5 van eenvoudig en 40 euro inkoop tot 25 jewels Sportsmatic van 250+ euro

:joy:

1 like

Als jij een beetje een dikke bips hebt zie ik wel een match met iemand hier op het forum hoor. :+1:

3 likes

Ah dat is nou jammer voor @HanDavinci aka Mr. Zwitsal. Met die kokosolie in zijn baard. En Braziliaanse wax.

1 like

Goed onderwerp :+1:

Nee serieus, ik vind het geweldig dat het onderwerp van onze eindigheid niet geschroomd wordt. Natuurlijk was het te verwachten dat het verzandt in geintjes - het is immers iets waarover we niet willen nadenken.

Ik hoop dat de gedachte over wat er met de horloges gebeurt voor een enkeling aanleiding zal zijn om er eens wat verder bij stil te staan.

Op dit moment zouden mijn horloges naar mijn pa gaan als ik omval. Hij heeft me een vliegende start bezorgd in deze hobby met zijn PloProf 600, en als ik vandaag het loodje leg krijgt ‘ie die terug met ‘rente’ :wink:

6 likes

Geen olie, maar:

Ik heb eenmaal een poging gedaan om het topic weer op de rails te zetten, maar helapidaka. Niemand luistert naar mij :man_shrugging:t2: Toegegeven, het was wel een beetje een “met de hakken over de sloot is droog aan de overkant” poging.

2 likes

Han valt op dikbil vrouwen voor zover mij bekend?
(Da’s ook een type koeienras maar dat terzijde) :crazy_face:

Ik denk dat ik op een gegeven moment, wanneer ik nog valide ben, de meeste horloges verkoop en daarvan op een lange reis ga. Het enige horloge wat ik echt nooit zal verkopen is het horloge van m’n, nu gelukkig nog levende, vader. Dat zal ik dan verder dragen en als ik er niet meer ben, mag m’n kind of partner het hebben.

Maar goed, echt plannen kan je het leven toch niet.

Zal allemaal wel verdeeld worden, wellicht is er eentje zo gek om hier een prijsvraag topic aan te maken. :slight_smile:

On topic. Ik ga @riesbiem vragen er met de zitmaaier overheen te rijden en daar een filmpje van op HF te zetten.

1 like

Of t.e.a.b. op Marktplaats…de horror.

‘Beller is sneller!’

Tegen de tijd dat de meeste hier op de leeftijd zijn dat ze dood gaan is het zelfde gebeurt als met de postzegel markt en mag je hopen dat je voor je speedmaster of submariner nog 200 euro krijgt.

9 likes

Precies, dumpen de nabestaanden lade na lade zo de container in met oud ijzer.

1 like

Bedankt voor de tip. Ik heb geen kinderen, en ga alvast beginnen!
:roll_eyes:

1 like

Ik hoop toch niet dat mijn vrouw dat wilde plan ook krijgt. Anders lig ik dadelijk in de achtertuin in een oude oliedrum op twee netjes openhaardhout van het tankstation.

Niets, want ik ben dan dood…