Wat dragen jullie tijdens de wintersport?

Ik ben op zoek naar een horloge, waarmee ik mooi mijn hoogtemeters op bij kan houden, de dalingssnelheid en als het kan nog meer van dat soort (nutteloze :slight_smile: ) info.

Zelf vind ik de Suunto Core All Black een mooi ding. Maar misschien weten jullie nog meer van dit type horloges die misschien nog wel prettiger werken en/of meer opties hebben.

voor de suunto core ben ik weg geweest maar daar was de bediening niet fijn van heb toen een heb toen een suunto vecter genomen ook helemaal zwart werkte een stuk makkelijker . maar moet zeggen vond de core wel mooier xlander en de altimax hebben de zelfde bediening

http://www.suunto.com/media/suunto/manuals/de_DE/Altimax_Vector_XLander_manual_en_fr_de_es_it_nl_fi_sw_f77b.pdf

Brrrrrr wintersport is niets voor mij maar ik zou een tissot T-touch meenemen en heel veel whiskey.

dreski Schreef:

Brrrrrr wintersport is niets voor mij maar ik zou
een tissot T-touch meenemen en heel veel whiskey.

En dat voor iemand die dreSKI heet :+

Stowa Seatime!

Jürgen Schreef:

dreski Schreef:


Brrrrrr wintersport is niets voor mij maar ik
zou
een tissot T-touch meenemen en heel veel
whiskey.

En dat voor iemand die dreSKI heet :+

Klopt. misschien moet ik mijn naam wijzigen in dreskinie…

Doet me denken aan een hele flauwe grap…
De beatles waren gek op klaverjassen maar zaten altijd met 3 man. Er was er altijd één die niet meedeet. Paul Mc Kaartnie.

T-touch! De expert draagt erg comfortabel en heeft de simpelste interface die ik tot nu toe gezien heb.

dreski Schreef:

Brrrrrr wintersport is niets voor mij maar ik zou
een tissot T-touch meenemen en heel veel whiskey.

Laat ik die nou nog te koop hebben :slight_smile:

Ik heb overigens ook een suunto core, prachtig ding, wel een batterijenvreter.
Wat dat betreft zou mijn voorkeur naar de tissot uitgaan, hoewel de batterij van de suunto wel makkelijk is te vervangen.

Àls ik op wintersport ga dan draag ik ski’s. Geen snowboard en dat soort fratsen…:stuck_out_tongue:

Maar ik geloof dat ik mijn automaatjes lekker thuis zou laten.

Ik ga niet op wintersport, maar als ik zou gaan, dan zou ik een Vostokje dragen.

ik ga ook niet op wintersport, maar als ik zou gaan dan neem ik mijn suunto observer mee.

dreski Schreef:

Brrrrrr wintersport is niets voor mij maar ik zou
een tissot T-touch meenemen en heel veel whiskey.

Ja ,lekker ‘langsaufhen’

ghr Ron

LeenV Schreef:

dreski Schreef:


Brrrrrr wintersport is niets voor mij maar ik
zou
een tissot T-touch meenemen en heel veel
whiskey.

Laat ik die nou nog te koop hebben :slight_smile:

Ik heb overigens ook een suunto core, prachtig
ding, wel een batterijenvreter.
Wat dat betreft zou mijn voorkeur naar de tissot
uitgaan, hoewel de batterij van de suunto wel
makkelijk is te vervangen.

Zo T-Touch is toch maar zo’n 40mm als ik me niet vergis en de Suunto Core 48mm. Liever heb ik ze groter dan 40mm. Wordt op de T-Touch ook een log bijgehouden van bijvoorbeeld een aantal dagen?

Vaste prik:

Absoluut deze;

Heb deze nog niet zo lang, maar hij zeker mee naar de Dolomieten :slight_smile:

hans

Ik draag altijd mijn Tissot Navigator op vakantie, vanwege de dualtijd en 100m waterdicht. Mijn gmt gaat helaas dan in de kluis :wink:

Tja, ik sta nooit op de lange latten, maar als ik dat wél zou doen, zou ik wellicht een Casio ProTrek dragen. Dan heb je alle functies bij de hand. Of ja, een Tissot T-Touch. Of een Suunto. Allemaal zeer geschikte en mooie horloges.

Ik droeg vorig jaar een Seiko 7A38 chronograaf op een nasa-strap.

Komende wintersport draag ik waarschijnlijk de 6105 of de 6309.
In elk geval geen dresswatch en waarschijnlijk iets met rubber band (of stof dus).

Mijn titanium Tissot-touch met rubber band