Wat dragen onze vrouwen

het gaat hier bijna altijd om onze horloges, maar wat dragen onze vrouwen, ik laat vrouwtjes maar weg, anders krijg ik weer commentaar van enkele leden:(
en natuurlijk van vriendinnen, we zijn niet allemaal getrouwd denk ik zo.
mijn vrouw is door mij ook wel aangestoken door het horlogevirus, en heeft inmiddels ook wat klokjes in de horlogekist;), dus net zo tegen het einde van het jaar leek het me leuk om eens een topic daarover te openen.

dus bij deze de foto’s van de horloges van mijn vrouw.

de nieuwe pulsar grono op mesh. invicta chronomaster.

carucci automatic. nike sporthorloge.

now titanium smash plastik klokje

als laatste een vendoux 1900

Wel een sch*jtfoto, maar goed.

Kistjes doen wij niet aan. ( gelukkig ) ;):slight_smile:

tja…eigenlijk kan het niet he !? , maar totdat ie ooit plaatsmaakt voor een Carelia of voor mijn part een Neo , ( of ik koop een Ananta :wink: ) deze :

Nou, deze dus sinds vandaag:

En dit vrolijke tiental sinds een week of twee:

Deze had ze al een paar jaar:

Waarvan de achterkant eigenlijk het mooist is:

En dan heeft ze nog een Gucci van een jaar of vijftien oud, die niet veel draagtijd meer krijgt:

Ongeveer vijf uur geleden bij de juwelier opgehaald. Mijn meisje zal vanaf morgen deze Michel Herbelin dragen…

Ik vind het een fijn horloge, voor niet al te veel geld. Hopelijk is ze er blij mee. :slight_smile:

Deze Baum & Mercier is niet van haar pols te krijgen.
Ze draagt deze al 7 jaar onafgebroken.
Alleen met tuinieren e.d. gaat ie af.
Het is een tijdloos ontwerp en past eigenlijk overal bij.
Ik heb er al wel een Cape Cod doekje op versleten.:smiley:

Gr,

L.R.

Soms iets van Xen of van Hillfiger, maar meestal deze, het hanghorloge van Bruno Nienaber (die ook het nederlandse muntgeld ontwierp):


Mooi ding, wat is het er voor een?

Tof, een vrouw met een bullhead :wink:

Mijn vrouw draagt deze twee…


Ze is er blij mee :smiley:

Groet Jan

Mijn vrouw draagt:

Longines BelleArti handopwind
Baume&Mercier Hampton handopwind
Cartier tank Quartz

De foto’s zijn een beetje wazig met kunstlicht en geen statief,maar je krijgt toch een soort van indruk :smiley:

gr dirk

Mijn vrouw/vriendin draagt zelden een horloge. Ze heeft een of ander Esprit horloge met hele kleine wijzers en een volledig witte achtergrond waar onderop alleen Esprit staat. Je kunt niet zien of het nu 16:15 of 17:15 is.

Afijn, om haar een beetje te interessen (en mijn schuldgevoel voor mijn aankopen kwijt te raken) heb ik een Vintage Omega voor haar gekocht. Die gaat ze 13 februari krijgen, dan zijn we 12,5 jaar samen.
Het is de Seamaster 566.0032 of de 566.032. Hoe meer info ik er over zoek, des te zeldzamer wordt hij. Daar is echt weinig over te vinden. Hij is vandaag verstuurd vanuit de USA. Hopelijk over een goede week hier. Dan kan ik hem poetsen en laten nakijken.

Hier een plaatje vanaf de Omega site. Die van haar komt overigens met de originele stalen band. Ik heb er ook nog een Omega doos bij gekocht met rode strik, het is tenslotte een cadeautje.

majary Schreef:

Mijn vrouw draagt deze twee…
http://i148.photobucket.com/albums/s31/majary80/S6
300523.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s31/majary80/S6
300236.jpg
Ze is er blij mee :smiley:

Groet Jan

Dat geloof ik Jan :smiley:
Mijn vrouw wil nu ook een rolex trouwens :wink:

Die JlC is echt een plaatje. Als een vrouw daar niet meer blij van wordt.

Mijn vrouw heeft, net als ik, ook een Omega…

Ze heeft een Fossil, maar die stopte er een maandje of 2 geleden mee (moet er nog naar kijken :P) sindsdien draagt ze mijn Precista PRS17C :X
En gisterenavond had ze opeens mijn G-Shock M5600 om! ::o :X

Vrouwen…

Deze draagt mijn vrouw…



En mijn dochter deze…


Meestal draagt ze deze Hamilton:

En als ze minder voorzichtig wil doen draagt ze haar Citizen Promaster Eco-drive.

Hoi Arie,

Nou, je vrouw heeft een mooie diverse smaak…
Ik zie van alles, van stoer sportief tot netjes.
Ik vind de twee rechthoekige zeker mooi om een (dames)pols(je)…
Verder spreekt de eerste klok met de meshband me het meest aan.
Is die Invicta niet een beetje groot, of valt dat mee?
Mooie plaat trouwens…

Zuinig zijn op deze dame, fantastisch dat ze ook nog je hobby kan delen met je :wink:

Groet,

Nico.

Mijn vrouw heeft al een paar jaar een Tamawa
http://www.tamawa.be/catalogue.php?cat_id=2
. Ontworpen door de Belgische designer Hubert Verstraeten
http://www.verstraeten.com/
, en ook geproduceerd in België. De behuizing is van bakeliet, waar ook biljartballen van worden gemaakt.

Het exacte model vind ik niet meer op de site, ik vermoed dat de collectie een update heeft gekregen.

Ik vind het een erg stijlvol en sierlijk horloge, wel moeilijk om de exacte tijd af te lezen.
Een foto van haar Tamawa (van het net geplukt):

Verder heeft ze van de zomer in Italië wat O’Clocks ingeslagen
http://www.fullspot.it/?locale=en_GB
. Het bandje en de behuizing zijn uit één stuk plastic en kan je gemakkelijk wisselen tegen een ander kleurtje. Ook de klokjes zelf zijn in diverse varianten beschikbaar. Best leuk om 's snel van look te wisselen.