Wat dragen we vandaag deel XII

Thanks Frank. De kans dat ik deze verkoop is haast 0 dus hij blijft zo nu en dan gewoon langskomen :sunglasses:

1 like

De ‘discontinued’ nog maar eens

19 likes

Mogge… even herstellen van reünistendinges gisteren

12 likes

Vandaag mag de oldtimer weer even om.

12 likes

Dit beest

22 likes

Bunny alert!

25 likes

17 likes

Productiefout ?

:wink:

2 likes

Dankje Dennis! :slightly_smiling_face:

1 like

29 likes

Geweldige aankoop! Ik heb dezelfde een kleine week geleden gekocht. Wat een icoon he…

31 likes

7 likes

What the duck!?

20 likes

Hoi Lars, dank je! Ja prachtig, wat een klok. En hij draagt ook nog heel erg fijn vind ik. De kwaliteit spat er vanaf wanneer je dit horloge vasthoudt en bekijkt. Een topper van de bovenste plank! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Moonwatch! Dit is de oude “horlogeliefde” van mij, ik wordt nu bijna jaloers Harry, maar ik gun het je van harte! Gefeliciteerd en heel veel plezier er mee gewenst!

3 likes

Gefeliciteerd :baby_bottle:

Gefeliciteerd :watch:

1 like

Weer de Swatch om de pols vandaag :+1::grin:

12 likes

Lars, jij ook nog gefeliciteerd met je Moonwatch, dit heb ik dan gemist. Veel plezier met jouw nieuwe Speedmaster! (Zoals ik al aan Harry schreef, ben ik bijna jaloers😀).

3 likes

Dankjewel Hans! Dat gaat echt wel lukken. Het is echt een beauty. Past overal bij en draagt subliem. Je blijft er maar naar kijken. De strakke lijnen van de kast, de “twisted lugs”, die snaarstrakke wijzerplaat.

En dan is er nog altijd het besef dat dit de Moonwatch is. Geweldig horloge. Je hebt zelf een prachtige collectie Hans, maar als je ooit de kans hebt om een Speedy toe te voegen… zeker doen :sunglasses::+1:t2:

3 likes