Wat dragen we vandaag XIV

Blijft mooi!

Wil ik toch nog wel eens in het echt zien!
:ok_hand:

1 like

Proficiat! Erg mooi! :+1:

1 like

In het overnachtingsadres:

Bevalt uitstekend! :+1: :smile:

15 likes

12 likes

Prachtig! Deze doxa! :ok_hand:

Is het zo koud dat de trui nodig is?

:v:

:beers:

26 likes

Zonder meer. De foto’s van gisteren vertekenden extreem. Hier een beter beeld.
Draagcomfort 10/10. Kwaliteit (gezien het prijspunt) trouwens ook 10/10. Zeker een stap hoger dan de SKX.

Waarvan akte, want jouw review heeft me over de streep getrokken :wink:

:joy:

9 likes

En ik je Zenith :smile:
Maar voorlopig even genoeg uitgegeven aan horloges :see_no_evil:

Mocht je in de buurt wonen dan mag je hem gerust komen betasten.

1 like

Ineens denk ik: “ik heb nog een oranje Sumo” Maar eens opzoeken. Paar mods ook, heel licht gebold saffier, bezelinsert van Seikoboy en Strapcode band.
Zonproof.

15 likes

Die blijft gaaf! Ooit verkocht aan @Sprinter. Heb je hem nog?

1 like

Ja!


Thnx!

7 likes

11 likes

22 likes

24 likes

Ben er nog nooit geweest, maar staat zeker nog op het lijstje.

:beers:

Veel
Plezier

1 like

Echt de moeite waard

Supercool!

Samen met mijn vriend bij de IJsselbrug!

24 likes

Zo naar een Thaiboks gala. Heb een plek aan een VIP tafel dus ringside. Twijfelde qua cliche nog even tussen de Rolex of de Breitling maar t’is toch de sub geworden die mee mag…

21 likes

De kleine man kon niet slapen, moeders niet thuis, dus hoppa dan maar even afkoelen in het water.

“Zullen we een foto maken papa, dan kan je die posten!”
“Is goed kerel.”

ps. Ligt inmiddels te slapen (6jr.)

45 likes