Blijft mooi!
Wil ik toch nog wel eens in het echt zien!

Blijft mooi!
Wil ik toch nog wel eens in het echt zien!

Proficiat! Erg mooi! 
Prachtig! Deze doxa! 
Is het zo koud dat de trui nodig is?
️
Zonder meer. De foto’s van gisteren vertekenden extreem. Hier een beter beeld.
Draagcomfort 10/10. Kwaliteit (gezien het prijspunt) trouwens ook 10/10. Zeker een stap hoger dan de SKX.
Waarvan akte, want jouw review heeft me over de streep getrokken 

En ik je Zenith 
Maar voorlopig even genoeg uitgegeven aan horloges 
Mocht je in de buurt wonen dan mag je hem gerust komen betasten.
Ineens denk ik: “ik heb nog een oranje Sumo” Maar eens opzoeken. Paar mods ook, heel licht gebold saffier, bezelinsert van Seikoboy en Strapcode band.
Zonproof.
Ben er nog nooit geweest, maar staat zeker nog op het lijstje.

Veel
Plezier
Echt de moeite waard
Supercool!
Zo naar een Thaiboks gala. Heb een plek aan een VIP tafel dus ringside. Twijfelde qua cliche nog even tussen de Rolex of de Breitling maar t’is toch de sub geworden die mee mag…