Oef, dat lijkt me ook nog wel eens gaaf. Dat is vanuit Denemarken via Faroer toch?
Edit: gezien je profielfoto ook Scandinavië fan? Of zelfs roots daar?
Jazeker, weet ik uit ervaring…
1 like
Denk dat 2 mei de Kennemer duinen was toen niet in IJsland geweest haha
Erg moe van een vrij zware werkmaand, dan krijg ik het koud 
1 like
Maar wat zit er om de polsen?
Alles af en naar bed… (de middelste twee komen binnenkort in het blauwe gedeelte beschikbaar
)
Welteroesten… 

En nog even de nachtstand…


17 likes
He, zo oud zijn we nu ook weer niet 
2 likes
Nieuwe Breitling Superocean II 42? Nice!
1 like
Yes sir, sinds 2 dagen, fantastisch horloge.
1 like
Gewoon doen !
1 like














️
