Wat dragen we vandaag XIV

22 likes

25 likes

Oef, dat lijkt me ook nog wel eens gaaf. Dat is vanuit Denemarken via Faroer toch?

Edit: gezien je profielfoto ook Scandinavië fan? Of zelfs roots daar?

Jazeker, weet ik uit ervaring…

1 like

Denk dat 2 mei de Kennemer duinen was toen niet in IJsland geweest haha

Erg moe van een vrij zware werkmaand, dan krijg ik het koud :man_shrugging:

1 like

Maar wat zit er om de polsen?

Zodiac om op een nog steeds behoorlijk warme dag (32º)

10 likes

Al 24 + uur op staal, wat een horloge! :star_struck:
Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

31 likes

Alles af en naar bed… (de middelste twee komen binnenkort in het blauwe gedeelte beschikbaar :wink:)

Welteroesten… :sleeping::slightly_smiling_face:

En nog even de nachtstand…

:sunglasses::wink:

17 likes

He, zo oud zijn we nu ook weer niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nieuwe Breitling Superocean II 42? Nice!

1 like

Yes sir, sinds 2 dagen, fantastisch horloge.:ok_hand:

1 like

Mogguh

48 likes

Explorer bij de koffie

26 likes

Ik denk eraan om deze om te doen vandaag.

Nog niet zeker van mijn zaak.

23 likes

Gewoon doen !

1 like

28 likes

Vandaag de CWC. Fijne zondag :coffee:

22 likes

Inruiler altijd leuk! Lekker dragen tot deze weer vertrekt. Al las ik in een ander topic dat dit voor sommigen “not done” is :male_detective:t2:

Fijne zondag. Gr. Roel

18 likes