Is dat een Rodania ?

Doe eens gek! Ik snaai de ouwe bumperautomaat van de Mrs vandaag. Toch veel voor de TV vandaag 

By the way, 15.10 F1 op Ziggo 
22 likes
Vaatwasser uitruimen, ontbijtje maken, met de Diver Pro en wat autosport op de achtergrond. #happysunday
22 likes
Mooi zomers klokje inderdaad, moet misschien ook maar eens gaan kijken naar zo’n Milgauss.
26 likes
Vive la Paris 
1 like









️:grin:











