26 likes
Wat een dikke bak 
3 likes
Ik heb de nieuwe ook even op Schiphol gepast. Wat ik vond verbeterd waren de bezel en de applied hour markers. Wat ik jammer vond was de gladde bestempelde caseback.
1 like
Gaaf!
Waar kun je soortgelijke bandjes kopen?
Congrats ! Je hebt toch nog wel de two-tone YM40 he ?
Van harte met deze mooie CWC! Heerlijk horloge; geniet ervan!

1 like
Ik vind hem fantastisch en ach, aan de achterkant wonen geen mensen⦠
5 likes
Wellicht mag ik even antwoorden: neen, die is ingeruild voor de Santos las ik in N.A. topic van dat horloge (openbare info dus).
2 likes


1 like
Is het nou le of la 
ļø
1 like
Vandaar dat ik schrijf: er wordt wat afgeflipperd met de YMās! Ik heb zelf de rhodium verkocht maar deze blijft mooi in de collectie!
19 likes



















