Geen idee. U kunt het weten.
Was u er bij de oprichting van Frankrijk in 1789 niet bij?


nee, 2 jaar later pas. 
Toffe opa bent u ook 
Ja, ik las het inderdaad 
Dank je Harrie!
Is volgens mij een ex van jou. 
Lekkere fiets hoor 
Echt een monster. “Slechts” 100pk maar ook evenveel koppel 
Na even spelen met de camera om de twee meest gedragen vast te leggen, is het de Breitling geworden.
Zeker. En een heerlijk klokje! Daar ga je veel plezier van beleven. 

Zit u nu al aan de wijn Opa? Let u wel een beetje op uw gezondheid Opa. We willen u nog heel lang in ons midden hebben hier. 

"M’n oude Opa, m’n oude Opa… niemand zo aardig als hij! " 
(Leen Jongewaard) 
Ik heb deze YM afgelopen week eens in het echt mogen bewonderen en inderdaad wat een geweldig horloge.
Enkel die PCL kan ik maar niet gewoon worden.









