Wat dragen we vandaag XIV

Vandaag voor het eerst mijn laatste aanwinst :blush: de Seiko SARB033 :heart_eyes:

Op leder gezet want moet de stalen band nog op maat laten maken :nerd_face:

22 likes

Fijne zondag

21 likes

21 likes

12 likes

Auf das Boot :passenger_ship:

7 likes

22 likes

Nieuwste aanwinst Cees ? Mooie vintage Breitling :+1:t2:

1 like

Aujourdhui, l’Alpiniste

27 likes

Çà c’est une très belle montre Nathalie! même superbe! :ok_hand::wink:

1 like

14 likes

Met dit regenweer gaan we maar even 24u spa francorchamps kijken.

7 likes

Merci Harry @Klokkengek :slight_smile:

1 like

13 likes

Omega Seamaster Professional Ceramic 300m (idioot lange ref. nummer ga ik echt niet vermelden) op een rubberen strap van Zealande:

Gisteren overigens al na 4 weken gebeld door S&C Maastricht dat de BB58 binnen was. Helaas moet ik hem laten schieten. Iemand hier de gelukkige?

29 likes

Lekker weer op rubber met deze temperaturen :sunglasses:

17 likes

Straks weer naar huis, fijne dag allemaal!

29 likes

Beutje met 'orloges rommel’n in de tuune.

Toch grappig hoe subtiel die sunburst is, terwijl hij het horloge wel maakt.




De stargate. Blij dat ie er weer is. :slight_smile:

Oh, en nog even dit voor iedereen die vindt dat een SARB033 niet bruin is:

Schrik niet van het bezeltje, da’s puur de volle zon en de macro lens. Evengoed bekruipt mij het gevoel dat ik wel eens drie nieuwe bezeltjes zou kunnen bestellen nu ze er nog zijn. Twee voor de SARB03x en een voor de 017. Om maar in de kast te hebben liggen.

20 likes

Heel erg bruin inderdaad @Fate_Amenable_To_Change :smile:

24 likes

De Datejust 16013 op een bandje van krokodillenleer. Mooie afwisseling op de Jubilee :slight_smile:

13 likes

Hup Max! :netherlands:

18 likes