Vandaag voor het eerst mijn laatste aanwinst
de Seiko SARB033 
Op leder gezet want moet de stalen band nog op maat laten maken 
Vandaag voor het eerst mijn laatste aanwinst
de Seiko SARB033 
Op leder gezet want moet de stalen band nog op maat laten maken 
Nieuwste aanwinst Cees ? Mooie vintage Breitling 
Çà c’est une très belle montre Nathalie! même superbe! 

Omega Seamaster Professional Ceramic 300m (idioot lange ref. nummer ga ik echt niet vermelden) op een rubberen strap van Zealande:
Gisteren overigens al na 4 weken gebeld door S&C Maastricht dat de BB58 binnen was. Helaas moet ik hem laten schieten. Iemand hier de gelukkige?
Beutje met 'orloges rommel’n in de tuune.
Toch grappig hoe subtiel die sunburst is, terwijl hij het horloge wel maakt.
De stargate. Blij dat ie er weer is. 
Oh, en nog even dit voor iedereen die vindt dat een SARB033 niet bruin is:
Schrik niet van het bezeltje, da’s puur de volle zon en de macro lens. Evengoed bekruipt mij het gevoel dat ik wel eens drie nieuwe bezeltjes zou kunnen bestellen nu ze er nog zijn. Twee voor de SARB03x en een voor de 017. Om maar in de kast te hebben liggen.