Nieuwe band aan de Perrelet.
Rood ivm. de rode accenten op de plaat.
Dank je! Laten maken door Hans @slls. Bevalt erg goed, zeer mooie kwaliteit en hij maakt het precies zoals je wilt.
Vind dit echt een heel gaaf horloge.
Mooi
When in Romeā¦
niet gelukt helaas. Waar ik met mijn SKXje door de straten van Rome sjok, zie ik bij de goedgemutst barrista (ironie!) een Submariner om de pols. Zij die doen in koffie boeren goed!
Ik vind dit ook echt een leuk ding, ik zag deze toevallig laatst op sakurawatches, dus nieuw uitgebracht of zo?
Alleen is de nieuwe versie zonder datum, verder lijkt hij er toch werkelijk opā¦
De (quartz nodate) SCXP155 SUS Nano is de re-issue van de (quartz nodate) SCFB001.
Van de (cal. 4S15 date) SCFF001 is geen re-issue uitgebracht.
Ziet er niet verkeerd uit. Prijs valt ook mee. Heb je daar wel eens eerder besteld?
Ben ik de enigste die, terwijl ik door de fotoās scrol, zo af en toe een secondewijzer zie bewegen?
Nee, ik ken het van Wander zijn topic over de Casio Oceanus (linkje), met āoffer3nlā ook nog eens 3% korting (topic 3% korting).
Ze zijn er in diverse kleuren, zelfs met een zwarte kast.
Volgens mij wel betrouwbaar maar gegarandeerd invoerkosten, dus wel even er bij op tellen.
Wat een weertjeā¦
Gelukkig tikt de regen op het dak van de auto minder snel dat de Speedmaster tikt