Wat dragen wij vandaag? Deel IX

21 likes

15 likes

Goedemorgen

42 likes

Goedemorgen

35 likes

Goedemorgen horlogevriendjes

20 likes

Vandaag de rus om.
Ik vind hem.echt super, goedkoper kan niet en hij draagt geweldig, houd de tijd echt nauwkeurig bij.
Het bolle glaasje en de rode datum cijfers maken het wel af qua details bij de rus.
Soms denk ik, ik koop een horlogedoos erbij puur en alleen voor russen. Leuk verzamelen lijkt mij dat…

In het ochtend zon licht

12 likes

Lekker op de fiets naar het werk.

34 likes

Goedemorgen allemaal!

40 likes

Goedemorgen vanuit BredašŸ˜Ž

29 likes

Iets compleet anders… en koffie :grin:
Goedemorgen vanuit Arnhem.

7 likes

Topper!! En echt een horloge voor nu - multifunctional. :hugs: ik vind ze heerlijk maar draag ze eigenlijk nooit omdat de meesten - vooral Casio - zo groot zijn. Bedankt voor deze inspiratie, en natuurlijk de welkome afwisseling tov de dikke Solexen, Reiko“s en Klomega“s :yum:. Ga mijn Seikootje weer eens opzoeken, eerst maar even deze - huh zo klein?? - vintage Casio

11 likes

21 likes

Oh ja, niet te vergeten…

Perfect voor m’n weekthema! Geen idee of het aan de wekelijkse Ā“overdosisĀ“ Citizens van @Slin :joy: ligt maar ik draag deze ook nog maar zelden helaas

19 likes

Grand Touring Signature

25 likes

Ik heb nog niet veel keus, dus vandaag weer Tudor BB. Samen op foto met talisman uit Japan, van mijn vakantie eerder dit jaar.

30 likes

Aangezien deze toch geen water van dichtbij gaat zien vind ik dit wel een geslaagde combinatie.

9 likes

Wauw. Oogsnoep

2 likes

Die houdt alleen van leren bandjes… :wink:

2 likes

Hmm, gister overgeslagen, denk ik. Gisteren droeg ik deze dubbeldekker, de Android USA Silver Jet.

En vandaag maar deze:

13 likes

Vandaag deze. Wat heb ik deze gemist tijdens de vakantie.

26 likes