Wat dragen wij vandaag LI

20 likes

18 likes

Hoe bevalt deze met die bezel ? Je hebt ook de gewone Seamaster geloof ik dus was even benieuwd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Avondwissel, sportschool met de Citizen

17 likes

bevalt erg goed, door deze titanium inlay wordt het meer in geheel met de band … waardoor ik deze band ook weer meer waardeer (was op de band nl onderhand wel uitgekeken)

daarnaast met matte wijzerplaat komt het ook anders over tov de glimmende wijzerplaat met ceramische lunette (wat het voor mij een grote zwarte schijf wordt)

zonder datum oogt ook een stuk rustiger, mooi te zien als je de nekton naast de tokio seamaster legt (tokio blauwe plaat / titanium inlay) die heeft nl wel een datum.

zijn de kleine verschillen , ik heb van de 42mm de blauwe , zwarte en witte tokio gehad en deze nekton kost meer maar is het ook echt waard (voor mij dan :wink::+1:)

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Mooie Rolex, proficiat.

1 like

Thanks voor de uitgebreide uitleg waarom deze een stuk mooier is voor jouw dan de andere.

Ik heb er een tijdje terug ook naar gekeken maar nog niet omgehad, wel al de gewone uitvoering gehad. Ik heb gewoon niets met de stalen band op dit model en die blauwe icm rubber vind ik erg mooi.

Misschien deze eens gaan passen en ervaren, nogmaals thanks :facepunch:t2:

Fijne avond iedereen.

15 likes

12 likes

Good oll

Skx streak

19 likes

Toffe foto!

1 like

Mooie vondst :+1:t2:
Dit type digitaal horloge zie je niet vaak, maar wel onder verschillende namen. Meestal in doublé dus deze vind ik al heel bijzonder. Zestiger jaren schat ik zelf.
De mijne is vrijwel hetzelfde ( werkt niet), bij deze :slightly_smiling_face:

12 likes

Is die kast geborsteld?

Bedankt, ben er heel tevreden mee. Voor zijn ouderdom ziet hij er best goed uit. Het was een lotje van 2 horloges dat ik gekocht heb. deze was er ook bij. Eveneens tevreden mee, maar minder speciaal.

16 likes

Mooitje :stuck_out_tongue:

1 like

Ook al zo’n schoonheid, hoe verhoudt deze zich tegenover de SeaQ?

Thx

Hoe moet je dat plaatsen dan? Ik dacht dat filmpjes niet konden?

1 like

Vet! Dat zie je weinig :+1:

1 like

Avondwissel naar beater:

15 likes