Wat dragen wij vandaag LXXIX

Echt een grail.

28 likes

14 likes

27 likes

13 likes

21 likes

Wissel naar de prachtige Bremoir Lexington Morocco :heart_eyes:

23 likes

Heeeeeeel mooi :star_struck:

Net de tuin gedaan, back to dress

13 likes

Fijn weekend HF

:ambulance: :sunglasses: :ambulance:

25 likes

18 likes

19 likes

12 likes

18 likes

Yeah, blue is the way!

16 likes

6 likes

Goedemiddag HF vrienden, nog een fijne zonnige dag :+1:

Waardering voor je vriendin :+1:, jij hebt jezelf opgeworpen als supporter en soigneur en ja die horen er ook bij :wink:.

Hou mij niet in spanning, welke wordt het :smiley:

Feliciteer je zoontje namens het hele HF en wij wensen hem veel draagplezier. :+1: :ok_hand:. Maar wat is het merk van het horloge?

En wat wordt dat anders?, lekker feestvieren en de polonaise lopen :grin:. Maar je kan natuurlijk ook die mooie Longines om de pols houden :smiley:

Ik dacht al, waar is die van mij nu gebleven :wink:. Vakantie dus :smiley:

Verdorrie, zit ik dan met een G-shock en ik kan niet eens klussen. A-technische kneus :wink:

Ja joh, kan je wel een mooie Tudor om de pols hebben maar ook op het water delen ze bonnen uit :wink:, rechts heeft voorang he :smiley:

Lekker man en gefeliciteerd, lekker dragen en geen zorgen maken over krasjes. Veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Hoezo, daar zit helemaal niets meer :rofl:

Gefeliciteerd met je Seiko, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Snap alleen niet waarom mensen een Seiko dragen :wink:

Valt mij wel op dat er luie donders zijn die het horloge niet op datum hebben staan :wink:. Ga ik ook maar eens doen :innocent:.
SKX gaat zo slapen, tel.is aan het opladen en dan een zonnig horloge om. Foto volgt :blush:

4 likes

M5610u

10 likes

haha nee familie omstandigheden (overlijden) dus dit keer geen zonnige vakantie. Heel veel regelen in zeer korte tijd en zorgen dat hier ook alles blijft draaien :see_no_evil::see_no_evil::disappointed_relieved:

1 like

Gewisseld met een zomers kleurtje, lekker het zonnetje erop :smiley:

14 likes

Vandaag voor het eerst op origineel rubber. Even wennen, maar eigenlijk best prima. :ok_hand:t3:

12 likes

Bedankt voor het compliment! Het blijft inderdaad een uniek ding met een erg leuke kastvorm en heel wat fijne details.

19 likes