Wat dragen wij vandaag LXXIX

Mooi! Is die van hier? Die ene die in het blauw stond?

1 like

Je bedoelt die ene die in het blauw stond, nee ik heb deze al 2 jaar, gevonden op Omegaforums.

1 like

Gefeliciteerd met je G-shock, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je FC, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Waar is die kikker nu gebleven, weer in de plomp :wink:

Wie houdt je tegen, kopen die handel :smiley:

Nou ja zeg, een automaat blijft toch automatisch lopen :grin:

Ik dacht dat jij alleen Sandy dronk :wink:

Ik zat eerder aan groen te denken 3e foto, maar ja ben kleurendoof :grin: Lekker he hoe je met het licht kan spelen :+1:

Oeps, ben zo bezig met het kijken en liken van al die mooie horloges, dat ik zelf mijn dagwissel vergeet.
Bij deze dus, de HFLE 2021 :innocent:

Verder iedereen nog een fijne dag/vakantie :+1:

16 likes

Vandaag bij mijn moeder op bezoek. Komt mijn dochter van 1 opeens met mijn oude Swatch van vroeger aan zetten… Nog steeds geen idee waar ze die gevonden heeft. Had dat ding waarschijnlijk zo’n 30 jaar geleden voor het laatst om :slightly_smiling_face:

21 likes

Sunmaster :slight_smile:

24 likes

27 likes

Leuk man …om dat ding ! :+1:

1 like

Ha leuk man, ja die kleine vingertjes komen op plekken waar jij niet bij kan. En hij liep natuurlijk ook nog op tijd :grin:, gewoon een dagje naar werk omdoen :+1:

2 likes

Maar…je moet er wel oog voor hebben :smiley:

10 likes

16 likes

Haha, ga ik doen :slightly_smiling_face:

1 like

Deze mag het weekend om de pols!!!

27 likes

SEIKO 5S42-5A00 MAJESTA
Sweeping seconds like spring drive.

Anno 1990 - High Accuracy quartz, ‘ticks’ four times per second. A viscous dampener smooths the ticks out into a continuous glide.

10 likes

Nog zeer nette AOD 5T52 World Timer, echter zou ik de 6M13 Perpetual Calendar ook erg graag willen hebben!

15 likes

25 likes

18 likes

GBD-200 tijdens het wandelen in Wales. 21km op de teller vandaag en we zijn er bijna :slightly_smiling_face:

17 likes

28 likes

19 likes