Wat dragen wij vandaag LXXVI

Een goedemiddag beste vrienden. Vanmiddag even mijn revue thommen om de pols, zie ik eigenlijk maar zelden hier voorbij komen. Vanavond weer een avondwissel, wat zal het worden broer Arjen. Je weet jij mag het zeggen :wink:

18 likes

Zomer om de pols op deze sombere dag.

25 likes

Hier schijnt wel de zon…

11 likes

Doe maar duur en dat van mijn belastingcenten, was het Alex of Maxima. O wacht, je bedoelt met die mooie Eterna :wink:

Lekker die Citizen en mooi met die bezel, heb zelf maar die simpele Citizen NY0040-09EEM-LEM en moet iedere keer opletten met gelijkzetten dat ik de goede kant opdraai. Aan de andere kant, geen last van de kroon :+1: :wink:

Oeps, realiseer mij dat het vrijdag plaatjesdag is, dus even schakelen naar het andere topic :smiley:. Natuurlijk iedereen nog een fijne middag op deze druilige dag, morgen droog als het goed is, fijn weekend vrienden :+1:

1 like

25 likes

34 likes

32 likes

Ik vind er geen Ball aan met dit weer…

21 likes

Goedemiddag beste HF’ers:

13 likes

Draagt het horloge niet comfortabeler aan de andere kant van je polsbotje?
Zodat de kroon niet in je hand drukt en je meer met je hand kan bewegen.

1 like

Kan het jou schelen hoog en droog in LoZ, het is bijna weekend :wink:

2 likes

Middag wissel.

27 likes

Het begint saai of in ieder geval voorspelbaar te worden :sweat_smile:

20 likes

:+1:

Inderdaad!

1 like

Haha, je kent het wel mensen die een tic hebben. Nou mijn tic is dat ik altijd schuif met mijn horloge, voor en achter de knokkel. Maar van de kronen heb ik echt geen last, nou ja op mijn Panerai na dan, dan moet ik mij bedwingen niet te schuiven :wink:

En binnen met die NA beater :+1:

15 likes

19 likes

28 likes

28 likes

22 likes