Wat dragen wij vandaag LXXVIII

Wat een gaaf ding dit zeg! Wat is het ref.nummer als ik vragen mag?

2 likes

Nog steeds…

18 likes

34 likes

12 likes

18 likes

Dat mag jij! :wink:

3 likes

Neem je die nou ook mee op vakantie om te zwemmen e.d.?

Zijn ze toch serieus echt gaaf (bedoeld) voor :ok_hand:

1 like

22 likes

En dan nu de Squale met dank aan @royke74 :hugs: Eerste keer dat ik een horloge heb van dit merk, maar wat draagt die tropic band fijn zeg. Denk dat dit mijn vakantiehorloge dit jaar gaat worden.

20 likes

Thenks! Is ook echt een onder de radar beauty :sunglasses: Op vakantie mee zwemmen doe ik niet; los van het feit dat ik überhaupt niet zwem :rofl: Ander feit is wel dat zo eentje wel gewoon mee op vakantie gaat!

1 like

Vandaag was deze zomerse Edox Delfin mee op stap en dat was een groot plezier!:slightly_smiling_face::sun_with_face:

Heerlijk horloge voor de zomer: 200 meter waterdicht, high pressure resistant (double case back) schroefkroon, saffier kristal en een prachtige blauwe plaat.:blush:

Fijne avond alvast gewenst!:wine_glass::+1:

18 likes

Volledig mee eens Henri.
Een mooie Edox om te hebben, maar wegens de concurrentie druk kom die maar zelden aan de pols. :+1:
Hij is dan ook een blijvertje
:pray:

1 like

Dankjewel! :blush:

Same here! Maar als ik hem dan aan heb geniet ik er wel heel erg van. :slightly_smiling_face:

1 like

Gewisseld naar mijn andere NA.

Niet het horloge maar de gesp :grin:

19 likes

Bon Siman!

28 likes

Cool! Leuk topic, ik mocht je je 100e like geven. Welgemeend! :clap::smiley:

2 likes

Ah tof! Bedankt :+1: :grin:

1 like

Vandaag een vintage Zodiac gekregen door een ruil. Ik weet niet of dit model een naam heeft, maar ik vind het een prachtige dresswatch. Handopwinder, Incabloc, 17rubis.
Meer heb je niet nodig.:grin:

28 likes

Vandaag en de komende dagen om de pols.

16 likes

Heel tof! :slight_smile: Mijn Dynamic III ligt bij @Jero1 voor een grote beurt, maar daarna hoop ik hem ook te kunnen dragen!

2 likes