Wat dragen wij vandaag LXXV

Gaaf ding!

1 like

Daar post je alweer zo’n pareltje! Mooi hoor! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Chique horloge! Geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Thx en doe ik! :grin:

1 like

Nieuwe aanwinst een Superocean.

39 likes

Misschien offtopic, maar wil even wat linkjes van vinvat doorsturen naar @PetraO die lekker bezig is met horloges. Vergeef het mij, goed bedoelt naar Petra

Jewel / Jewel Caps
Tips voor eigen onderhoud

14 likes

Dat kan toch gewoon via een pb. :see_no_evil:

26 likes

Geen Rolex meer?

1 like

Was druk vanmiddag met beantwoorden van pb’s dus vanaf post 1000 gekeken.

Gefeliiteerd, draag hem met plezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je G-shock, veel draagplezier. Jij blij, wij blij voor jou :+1: :ok_hand:

Onbekend maakt niet onbemind, maar wat is dit merk van dit horloge? iets met sea of golf :wink:

Gefeliciteerd met je open hart Presage, natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Leuk man die Sputnik, leuk dat die uit 1958 komt. Heb zelf ook een Sputnik uit die periode maar is zeker geen horloge :wink:

Gefeliciteerd met je Superocean, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Had ook gekund, maar ja zolang Petra er maar blij mee is :smiley:

Sorry, had meer likes willen geven maar op is op. Verder iedereen een fijne avond :+1:

5 likes

:innocent:

25 likes

Fijne avond.:slightly_smiling_face:

20 likes

Die blijven leuk, die stationsklokjes.

2 likes

:+1:t2::beers::grin:

29 likes

Dankje.:slightly_smiling_face: Helemaal mee eens. Ze zijn leuk, authentiek, betaalbaar en serieus design. Veel waar voor de centjes wat het kost.

1 like

Een explorer 2 en een hoody

23 likes

Ik was bijna vergeten dat ik deze ook nog had :sweat_smile:
Mooi maatje voor mij, die 39MM

21 likes

Is een Seiko mod Ferry, gelaserde titanium wijzerplaat in een Seiko SNZG07K1. De plaat is gemaakt naar de schildering Great wave off Kanagawa van Hokusai. Ik was altijd al een groot bewonderaar van het werk van Hokusai en toen ik deze door @Cihanski aangeboden zag hen ik gelijk toegegrepen :wink:

2 likes

31 likes

Jammer dat ze die niet meer maken…
Nog altijd Rolexloos, maar dit lijkt me een fijne!

1 like