Wat dragen wij vandaag LXXXVI

30 likes

23 likes

Goedenavond…:sun_with_face:

20 likes

21 likes

Vanavond een eigen improvisatie spelen over “Give Peace A Change” (John Lennon/Paul McCartney) tijdens een bijeenkomst voor de week van de vrede.

36 likes

Heel tof! Zeker ook even hier showen! :smile:

3 likes

11 likes

Ja hallo
Deutschland uber alles

20 likes

Vlak voordat hij z’n doosje weer in ging en retour via Duitsland naar de verkoper. Het was een emotionele dag…

20 likes

Een middagje Nijmegen met de SKX009

15 likes

Is dat een Renault 5?

1 like

Zekers!
Mn super 5je gtl uit 1985

Oh, zulke goede herinneringen aan dat wagentje :rofl: :+1: :+1: :+1:

1 like

Hehe, dat geloof ik wel ja
Krijg veel complimentjes van oude mensen😆

2 likes

Heerlijk. Ik had een supervijf TR uit '89. Gewoon 180 km/h (teller) met 3 kerels van 2 meter erin

1 like

Mijne topt wel op 160 hoor, misschien dat hij in de 4 nog wel iets harder zou lopen maar ik durf het niet aan😂

1 like

Hahahaha, dank je

1 like

Toch lastiger dan gedacht hè? Al rijdend een foto maken en plaatsen op HF! :man_facepalming:

1 like

Haha ach, vanuit mijn referentiekader is alles boven de 30 wel oud

Beter kijk lullo, dit was tijdens de lunch!:stuck_out_tongue:

2 likes

Lophorina Niedda

Vogelkop 2

De safari Vogelkop superb van Boldr is geïnspireerd op een Bird-of-Paradise. De wijzerplaat is voorzien van Musou Black dat 99.4% van invallend licht absorbeert. Het is nog zwarter dan Vantablack. Meerdere lagen AR coating op het saffier glas zorgt dat er heen reflecties zijn zodat de wijzerplaat mooi tot z’n recht komt. De Super-LumiNova® lume is redelijk dik aangebracht en in een passende tint.

Technisch zit het allemaal mooi en degelijk in elkaar. Geen ghost positie op de kroon, PVD-coating is egaal en van een matte soort. De band is ook netjes met snel sluitingen maar is absoluut niet mijn smaak. Dus er een neutrale en gladde leren band op gezet.

Minpunten? Eentje … er zit weer zo’n schroefkroon op. Zolang reviewers en sommige horlogegekken denken dat dit iets met waterdichtheid te maken heeft zullen er wel steeds meer fabrikanten komen die zo’n kreng op hun product zetten.

17 likes