Kan echt niet hoor Albert, is een schande alleen foto’s van een vijfje met gepoetst glas
Oh man balen zeg! Hopelijk mag je vliegen zondag. Sterkte
Yep, mag vliegen heb papier fit to fly. Morgen laatste dag ziekenhuis, zal wel goed komen
Nee, man, dit ding heb ik al een behoorlijke tijd in huis… Even kijken…
April 2023. Da’s meer dan een jaar geleden inmiddels. We hadden nog een discussie over een Seiko die jij wilde gaan kopen, destijds.
Begrijpelijk, sterkte, beterschap, hoop dat je terug mag vliegen, en ik hoop dat je gezicht zich maar mooi moge herstellen, uiteraard.
Ik zal niet vragen waar je over uit gleed.
Toch even een foto. Akkoord op papier gekregen dat we terug mogen. Tui stuurt formulier door naar luchthaven. Fer ging niet eerder weg uit zh tot hij het formulier had, de lieverd. Zoooooo blij als we thuis zijn😥 maandag dan ook weer fijn de hond halen.
Veel beterschap Ferry!
Hoi Sjaak gefeliciteerd met je King Seiko, wilde bijna zeggen mooi ding. Ho ho zo praten we niet over mooie horloges . Wens je natuurlijk veel draagplezier
Lees je relaas nu pas. Dat is goed kudt man! Zal je altijd zien…zo’n uitglijder moet natuurlijk op vakantie gebeuren. Kan niet gewoon rustig thuis heh.
Zo te horen ben je flink gehavend…en ben/voel je je vandaag vast flink bont&blauw.
Hopelijk kun je er vlot en zonder teveel gedoe en pijn van herstellen. Beterschap!
Laat je iig de komende tijd maar even goed vertroetelen door moeder de vrouw.
Ps leuke klok
Valt wel mee hoor, ken je kleine smurf. Nou we smurfen hier gewoon door
Ai sterkte
Sterkte en beterschap, komt goed