Wat een feest: Mijn eerste NA topic met daarin mijn eerste Zwitserse NA!

Kijk! Wat leuk dat het enthousiasme en plezier waar mijn dag mee gevuld is ook via een computerscherm overgedragen kan worden. Dankjewel! Ik ga er intens van genieten.

@Watchabano, @Kid-EZ, @jan13; jullie ook hartelijk dank voor de felicitaties!

3 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een grootse introductie van een getalenteerd horloge!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze grootse NA, Ruben! Goed te lezen dat je je zelf op ‘horlogereis’ hebt meegenomen en grondig nageplozen wat een horloge jouw horloge maakt. Dit is een ‘heule echte’. Geniet ervan!

1 like

Heel erg gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Hier ben ik toch best jaloers op! Ik heb echt niemand in mijn omgeving die om horloges geven, ze dragen ze wel maar meer ook niet. En wat ze dragen zijn de welbekende fashion/goedkopere horloges. Jammer dat ik de hobby niet kan delen met iemand.

Maar gefeliciteerd en veel draag plezier!

2 likes

Ik zal niet vaak een horloge van dit kaliber kopen, maar hoop bovenstaande grondigheid elke keer tentoon te kunnen spreiden om zo de onrust zoveel mogelijk buiten de deur te houden. Aparte hobby hebben we hé.

Gelukkig hebben we het forum nog! Ik lees hier ook steeds met plezier mee bij de keuzes en beslissingen van anderen. Hoop dat jij er net zoveel plezier van hebt!

@Gup, @Tissot62; hartelijk dank voor de reacties. Erg leuk om dit allemaal te delen en te lezen!

3 likes

Lekker hoor. Enjoy :+1:

1 like

van harte gefeliciteerd

1 like

Leuk verhaal en wat een mooie Omega, veel plezier ermee!

1 like

Leuk om te lezen, mooie keuze ook :+1:

1 like

Van harte! Heel mooi. Geniet er van.

1 like

Mooi! Enjoy!

1 like

Leuk verhaal en gefeliciteerd met de Planet Ocean :+1:

1 like

Lekker, gefeliciteerd!!

1 like

Leuk, goed geschreven verhaal met een prachtige nieuwe aanwinst.
Heel veel plezier ermee!

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met jouw prachtige Omega Seamaster, leuk verhaal. Veel plezier er mee gewenst!

2 likes

Proficiat :partying_face:
Ideaal fotomateriaal :sunglasses:

6 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd. Mooi merk Omega. Geniet er van :+1:

1 like