Een heerlijke aanwinst en een top duo zo met die Seiko
En ja twee horloges is zat ( voor mijzelf ook)
Dus lekker dragen en genieten.
Het doet een beetje pijn om dit te zien na het bekijken van mijn eigen fotos. Gelukkig ken ik iemand die met mijn mobieltje hele mooie fotos kan maken, ik ga daar eens wat tips inwinnen. Toch eigenlijk ook een beetje onderdeel van de hobby!
Nou gebied de eerlijkheid mij wel te zeggen dat ik nog een babytuna als klushorloge heb, een citizen chrono als allereerste horloge en een Seiko Kinetic diver voor de fun. Maar daar hebben we het gewoon niet over 🫣
@Rvd, @Horlogemakker, @Dick_V, @HansT ; wat fijn dat jullie het verhaal ook kunnen waarderen. Dank!
En de rest, ik mag jullie helaas niet allemaal individueel benoemen in een enkel bericht, hartelijk dank voor de felicitaties en gelukswensen, ik ga ervan genieten!
Lekker man! Gefeliciteerd!
Pfff wat een knaller zeg, prachtig!!
Wat een leuk verhaal man, top geschreven.
Ik ken het gevoel dat je beschrijft: 1000 euro voor een horloge??? Terwijl dat nu zowat de norm is geworden het is een vieze hobby
Leuke PO! Hopelijk mag je er lang van genieten!!
Gefeliciteerd met je prachtige Omega!
En een leuk verhaal ook!
Jezelf idd, gewoon veel proberen en een beetje weten hoe je camera werkt. Al mijn foto’s zijn gemaakt met mijn Samsung telefoon.
Heel erg gaaf. Dit vind ik één van de mooiste moderne Omega’s
Super mooie omega, en een heel herkenbaar verhaal
Prachtig!
Prachtig horloge .
Heel veel plezier ervan.
Mooi hoor die PO. En ditto verhaal, veel plezier ermee.
Een naamgenoot die al wél een PO heeft, super man! Welke diameter is deze?
Gefeliciteerd en genieten!
Leuk verhaal en mooie NA, geniet ervan !
Jaaaaaa, prachtig!
Mooi verhaal met een nog mooier horloge, veel draagplezier toegewenst!
Prachtig gefeliciteerd!!!
Prachtige NA! De PO is mijn Grail, ooit gaat ie er komen
Mooie aankoop, geniet ervan!
Gefeliciteerd met de PO! Mooie klatser, ik vind het de toffere van de Omega duikers.
Wel jammer van die PCL band op die Alpinist, het moet gezegd.