Deze had ik een beetje uit m’n hoofd gezet maar als ik dit weer zie…
Tjonge jonge… Schitterend.
Prachtig verhaal, heerlijk horloge.
Gefeliciteerd. Genieten.
Schitterend geschreven relaas en een hele mooie Omega!
Kijk, dat geeft de burger moed. Ik ga morgen eens wat experimenteren.
Dit is de 39.5. Heb zelf een 17cm pols, en deze is echt aan de ranke kant. Ik vind het prachtig!
Heel goed! Hij kwam voor mij uiteindelijk vrij onverwacht, en was er financieel ook nog niet helemaal aan toe. Maar toch zo blij dat ik het gewoon heb gedaan. Hoop dat het voor jou ook in de toekomst verborgen ligt!
Dank Fate, leuk dat je de Omega kan waarderen. En deze ekster gaat zo goed op de glans van de PCL. Vond de gematteerde toolband die bij de Alpinist zat echt eeuwig zonde. Ook nog een jubilee van de Orient Daydate van mijn vrouw op de Alpinist gepast, zag er ook heel leuk uit!
Fijn dat zo velen van jullie niet alleen van het horloge maar ook van het verhaal genieten. Dit motiveert om wat regelmatiger te reageren hier. Dank allen!
Erg leuk om te lezen en gefeliciteerd met je mooie Omega!
Zeer mooi. Veel plezier met de n.a.
Van harte gefeliciteerd met je eerste Zwitserse horloge, wat een goede keuze is die PO! Veel draagplezier!
Gefeliciteerd kerel! Mooie horloge reis gemaakt en met een pittige eindsprint op dit heerlijke horloge uitgekomen. Geniet ervan!
Lekker man, van harte!!
Dit soort verhalen maken het forum. Tuurlijk zou ik ook graag zien dat er meer geschiedenis uitgediept werd, maar dat zie je in de horloge-media op dit moment ook te weinig. Maar enthousiaste NA toe met context en overwegingen worden altijd gewaardeerd. Geeft ook een inzicht in de mens achter de keuze…
Lekkere aanwinst hoor. Hele toffe PO geniet er van
Heel mooi .
Deze blijft hier toch ook nog wel kriebelen.
Van harte en geniet er van
Mooie analogie. Lange aanloop, forse eindsprint! Bewonderenswaardig dat jij continu mee bent blijven joggen. Thanks voor het meedenken, ik vind het heerlijk om het hele proces te delen. Gedeelde vreugde is dubbele vreugde, zonder al het geouwehoer over horloges was de hobby voor mij nooit op dit niveau terecht gekomen.
Goed punt, hier kan ik tijdens het lezen ook vaak van genieten. Neem ik mee voor de volgende!
En dank eenieder voor de fijne reacties!
Mooie Omega! Goed formaat voor je pols ook. Veel plezier ervan.
Gefeliciteerd! Heel leuk om je verhaal te lezen en wat mij betreft is de Omega een veel betere keuze dan de Tudor. Geniet ervan!
Ik ben benieuwd naar de volgende
Proficiat met je met je nieuwe aanwinst wat een leuk verhaal zeg.
Heel erg mooie PO. Leuk om je toedracht te lezen. Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee.
Dankjewel! Ik merk wel dat ik enorm moet wennen aan zo’n klein dragende duiker, al is er met de presence niets mis. Het comfort is wel echt ultiem. Lekker zwaar, nauwsluitend en helemaal zonder rammels. Ondanks het gewicht verdwijnt 'ie op mijn pols.
Leuk dat je er zo over denkt. Ik vind de klassieke looks van de Tudor wel fantastisch, in mijn optiek een heel mooi horloge voor mij om als enig horloge te hebben. Het meer uitgesproken karakter van de PO vind ik dan weer leuker in mijn kleine collectie, lekker afwisselen!
@Rob10, @HFB; Dank jullie wel! Fijn dat jullie het verhaal met plezier hebben gelezen.
Mooi verhaal. En een fantastische aanschaf. Gefeliciteerd en geniet er van!
Gefeliciteerd ermee!