Precisie en het spoor horen hand in hand te gaan, de nieuwe stop2go van Mondaine staat hier symbool voor:
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6483744&rid=0#msg_6483744
Hopelijk is deze betrouwbaarder, dan zijn voorganger.
Precisie en het spoor horen hand in hand te gaan, de nieuwe stop2go van Mondaine staat hier symbool voor:
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6483744&rid=0#msg_6483744
Hopelijk is deze betrouwbaarder, dan zijn voorganger.
dat vind ik nu een mooie klok!
(ik had al vaker gekeken naar de simply elegant serie… De rode wijzer heeft wel iets!)
prijsindicatie?
Ben ook erg benieuwd naar de prijs. Leuk om deze weer eens in het echt te kunnen zien.
Op de NS-stations ben ik ook altijd gefasineerd door stilstaande secondewijzer op 12 uur, leuk dat ze dit met een Zwitsers vleugje in een horloge hebben!
Ben zeker benieuwd naar de prijs…
Dat vindt ik nu echt leuk (tu)
Alleen hopen dat het uurwerk nu beter is 
grappig dat velen dezelfde dingen leuk vinden. mn voorkeur gaat uit naar mechanische klokjes, maar dit is n quartz die ik ook leul gedaan vind. good job mondaine (tu)
Leuk! En ook de kastvorm plus kroon is erg mooi 
Ja, mooi! (tu)
Leuk!!
Hebbe, hebbe, hebbe. 
Benieuwd wat dit gaat kosten.
Alleen hopen dat het uurwerk nu beter is
Ik had ook gehoord dat het vorige model snel kapot ging en dat ze daarna niet meer te repareren waren (en er geen vervangende binnenwerken beschikbaar waren).
Heb je in Nederland met een NS niets aan.
Vindt ze erg op elkaar lijken.
Leuk, vooral de kroon ook. Jammer dat het geen handwinder is, daarbij zou deze kroon goed tot zijn recht komen!
Ik heb de oorspronkelijke Stop2Go gehad, maar stom genoeg verkocht. Geweldig te lezen dat deze weer op de markt komt. Mooi design, leuke techniek, en gelukkig niet té groot van formaat. Kortom, deze gaat er komen.
Ik heb een Mondaine Simply Elegant en vind het een geweldig horloge qua design. Mensen herkennen het ook gelijk als stationsklok.
En deze ziet er geweldig uit. Als de prijs beetje meevalt…
Geweldig nieuws!
Het was een van mijn Baselworld favorieten, echt zo goed gedaan! Deze is qua technische bouw veel beter dan de vorige en in denk dat ze het deze keer ook beter hebben getest
want het hele paviljoen van Mondaine op Baselworld was er op ingericht. Zie ook een filmpje op http://www.horloge.info/nieuws/Twee-Magische-Seconden-Mondaine-Stop2Go/1188
De Stop2Go gaat (waarschijnlijk) € 550,- euro kosten. Het horloge is niet gelimiteerd maar wordt ook niet massaal gemaakt en zal mondjesmaat worden geleverd. Ik heb met Mondaine gesproken en een bestelling voor het forum (via Horloge.nl) op voorintekening is bij voldoende animo (vanaf 10 stuks) te regelen. We krijgen denk ik geen korting, maar laat het even weten als je het horloge echt wilt hebben, dan zal ik kijken of er nog iets leuks (extra’s) te regelen valt.
De teller voor de voorintekening staat in ieder geval al op 2.
Geweldig fascinerend stukje techniek en een fraai ontwerp. Prijskaartje is aan de forse kant, maar ik denk er wel over na…
Hoezo vind je het prijskaartje aan de forse kant? Ik vond het juist wel meevallen.
De kast en meer nog de kroon vind ik prachtig, en dan stoppen mijn lovende woorden.