Vind ik wel.
Nou, hij vind hem zelf ook erg gaaf… dus dan ga je onderhandelen met een liefhebber in plaats van een handelaar. Dat kan nooit veel goedkoper uitvallen naar mijn idee Hij staat erop voor 15.9 toch? Ik weet wat hij ervoor betaald heeft en voor 13.5 heb je hem te pakken denk ik.
Haha! Ach als je nu ook kan douchen houdt die badkamer het nog wel een paar jaar vol, niks aan de hand
Geen boodschap aan.
Vintage
Nog veel meer leuke oude meuk flipperen!
2018 is voor mij persoonlijk het jaar van de omslag geweest. Van 40+ naar 36 tot 38mm. Alleen de Speedy nog in bezit omdat ik die gewoon tof blijf vinden en in mijn hoofd best kan op mijn bescheiden pols.
Voor komend jaar zou ik graag iets dresserigs toe willen voegen. Een Zenith EP Heritage of een JLC Master Moon
maar ook een Constelation Globemaster zou ik graag eens vasthouden vooral deze uitvoering
Ik ben niet zo van de trends, maar ik streef naar een GS.
Nieuwe orient of seiko. Anders een mooie vintage mag er ook wel bij!
Deze configuratie maakt het een van de mooiste horloges op de markt. Wat een ding
M’n droom voor 2019 op horlogegebied: de Rolex Oster Dark rhodium 41 met donkergroene Romeinse cijfers. Oogverblindend…
Na 2018 (Seamaster en Jazzmaster o.a.) sta ik waarschijnlijk in 2019 onder curatele😂. Maar ik hoop eigenlijk in 2019 nog wel op een leuke vintage Omega er bij, om op te knappen.
Was al een tijdje van plan om op de military toer te gaan qua duikhorloges.
Dus de CWC SBS Diver automaat zonder datum, en de Eterna SuperKontiki 1973LE zijn zeker kandidaten waar ik interesse in heb.
Groeten,
Noel.
De tweede helft van 2019 zou ik een tritium 16570 willen toevoegen aan de collectie (foto van Fratellowatches)
Maar misschien als tussenstap eens een Tudor proberen
Al is dit wel gevaarlijk, als de Tudor me dan bevalt schuift de 16570 opnieuw op ( en wordt hij alsmaar duurder)
Die Witte Hamilton voor €350,- @ ten2two.
Die Pan Europ voor net 600 @ roermond. Dan heb je ze allebei voor 1k.
Ik stof de glazen bol even af voor de trends van 2019:
- Kleiner is het nieuwe groter.
- Goud wordt populairder, maar het gaat weer naar geelgoud i.p.v. rosé
- We gaan (iets) minder vintage reissues zien, en weer meer pogingen om qua design met iets eigens/nieuws te komen.
En ja, het wordt natuurlijk ook het jaar de van de 50ste verjaardag van de maanlanding. Dat betekent ongetwijfeld een EPIC Speedmaster.
Voor mij persoonlijk? Ik weet het nog niet. Ik laat me verrassen. Twee horloges die hoog op mijn verlanglijstje staan zijn de Zenith El Primero Rainbow Flyback, en de Omega Seamaster 176.010 Yachting. Wie weet…
Zit er in roermond ook een hamilton outlet?
Niet een speciale outlet for alleen hamilton, maar er zit een andere winkel Hour Passion, die verschillende merken verkoopt. Met o.a. Hamilton, Longines, etc.
Voor die €400 verschil verspil ik best €60 aan benzine.
Ik weet alleen niet of ze altijd alle modellen hebben. Maar naar mijn mening is het wel een ritje waard, ook voor Seiko en Tag Heuer. En de rest van de winkels.