Wat gaan we dragen in 2019

Afgelopen week besloten dat ik voor 1 sept 2019 een trotse bezitter wil zijn van een Rolex 14270. Dus ben maar vast begonnen met sparen :sweat_smile:

13 likes

Hebben vast wel meer, bedankt voor de tip.
Als alles zoveel prijs verschil heeft dan is het de moeite waard om een kijkje te nemen.

Had er eentje voor mijn Pa gekocht,intussen terug bij Crownguard

De grijze Pan ligt er bijna altijd wel, maar een belletje van tevoren will do the job. :wink:

1 like

Ben benieuwd of die in het echt net zo mooi is als op de plaatjes.

Als er hier nou een stevige prijs op valtā€¦koop ik er een DD40 bijā€¦

7 likes

Ben ook benieuwd welke kleuren ze volgend jaar nog gaan uitbrengen in de 58 lijn. Kan me niet voorstellen dat ze het maar op een kleur houden gezien de populariteit.

1 like

Of ik ga voor een Breitling Navitimer 1 41 Blue:

Of ik spaar door en schaf een Datejust aan:

Wat de nieuwe trend wordt boeit mij persoonlijk niet zo heel veelā€¦

7 likes

Jij hebt het laatste nieuws nog niet gelezen volgens mij.

7 likes

Ik denk dat dit hem gaat worden voor 2019, of het forum moet met een briljant alternatief komen.

Wel denk ik nog even baseworld af te wachten, mogelijk dat er toch nog een wijziging aan zit te komen voor dit model, maar ik ben daar nog niet helemaal uit.

2 likes

Ik heb dat inderdaad gemist. Hmm, ik weet niet of ik deze nou mooier vind dan de eerste 58ā€¦ Ik ga er eens wat meer fotoā€™s van zoeken, thanks!

2 likes

:smile:

1 like

Ik denk (en hoop oprecht) dat het mij begin 2019 gaat lukken om deze aan de pols te krijgen en te gaan dragen. :slightly_smiling_face:

Het kan ook goed deze versie worden; ik ben gaan twijfelen nadat ik deze heb gepastā€¦

16 likes

Ik hoop voor je mee HarryšŸ¤ž

kunnen wij lekker mee genieten van de plaatjes

2 likes

Leuk topic dit :+1:

Voor mij zou het kunnen worden een Grand Seiko High Beat automaat. Maar zeker is deze:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/5/b/f/5bf00bd658dd156a6726e7e2af415ba77146aa40_1_489x500.jpeg

6 likes

Ik hoop in 2019 misschien wel de Oris 65 Movember aan te schaffen.
Maar ben erachter gekomen dat er bij mij niks zo veranderlijk is, als de smaak van horloges. Het zou over een half jaar toch weer iets heel anders kunnen zijnšŸ˜„

3 likes

Ik heb een stuk of tien mooie vintage Tissotā€™s liggen die ik nooit draag omdat ze nog service moeten hebben; Hopelijk in 2019 eens tijd vinden om die service uit te voeren zodat ik ze kan gaan dragen. :sweat_smile:

1 like

Tja wensen zat: Helaas is de schatkist leegā€¦

1 like

Heerlijk!

maar ik vind de combi het mooiste.

Een witte lacquer dial met stick markers.

Wel een geleefd exemplaar, maar als voorbeeld:

9 likes

Ik ben met je eens dat die ook heel erg mooi is, heel erg mooi zelfs. :ok_hand: :wink:

Het wordt denkelijk een van die drieā€¦ als het mij Ć¼berhaupt gaat lukkenā€¦:grimacing:

2 likes