Wat gaan we dragen in 2019

Dank je Matthias! :slightly_smiling_face:

1 like

Doe alsjeblieft die bovenste. Met als tweede optie de plaat die @HanDavinci aandraagt. Op één of andere manier zijn die tof terwijl die champagner in geelgoud te saai voor woorden wordt.

6 likes

Zoals altijd neem ik jouw goedbedoelde raad serieus ter harte. :slightly_smiling_face::ok_hand: Ik ben nog aan het peinzen welke het gaat worden. Ik heb gelukkig de tijd… hoop ik… :grimacing::wink:

3 likes

Foutje

Het afgelopen jaar was voor mij het jaar van de microbrands, volgend jaar keer ik weer terug naar de reguliere merken, hoog op mijn lijst staat een IWC pilot chronograph, twijfel alleen nog over zwart/blauw/bruin qua wijzerplaat. Momenteel neig ik naar bruin.

3 likes

Qua trends verwacht ik juist dat er nog meer gegraven gaat worden in het verleden, krijg net deze in de mail

En ik verwacht meer limiteds, mss zelfs van Rolex, zij kunnen toch niet achterblijven bij Omega.

1 like

Schrijf mij maar in voor de zwarte!!

Voor mij ook deze :smiley:
(plaatje hierboven gepikt)

hfle

3 likes

Rolex en limited ? :joy:

Voor mij in 2019 wat meer kleur

15 likes

Ga je geen spijt van krijgen :+1:

2019 wordt het jaar van de DJ voor mij
Dat wil zeggen, als ik mij nog kan beheersen tot 31 december as :grimacing:

2 likes

Waar heb je demonstratie foto vandaan? Komt er een blauwe versie?:grinning:

2 likes

Haha nee! Sorry @jongejan, ik nam je in het ootje.

Dit zijn Photoshops die ik heb gemaakt waarvan ik vind dat Tudor ze uit moet brengen :sunglasses:

3 likes

Mn hartslag weer langzaam terug naar normale waarden…

2 likes

Dat ga ik zien als compliment op mijn visie. Ik zou een blauwe BB58 ook meteen willen namelijk.

1 like

Blauwe tudor is, zowel vintage als in een eventuele nieuwe versie, toch wel een van de mooiste opties naar mijn mening. Dicht bij het moederbedrijf maar toch unieke eigen smoel.

1 like

Wat gaan we dragen in 2019? Moeilijke vraag. Even los van de haalbaarheid is de lijst lang:






Het lijstje wisselt nogal per week. Ik ben nog niet zo lang geïnteresseerd in horloges dus na een avond browsen staan er vaak weer nieuwe horloges op de lijst en verdwijnen er ook weer.

Als jullie hier op het forum trouwens spreken over een vintage rolex, hoe oud is deze dan? Wanneer noemen jullie het vintage? Een bepaald type of jaartal?

Mark

6 likes

Horloges van NTH gaan in opmars komen, erg goede kwaliteit, redelijk betaalbaar (rond de 500-600 euries) en vrij veel limited editions met een unieke look.

Foto’s (renders) op hun webside zijn niet zo best, voor de echte plaatjes kun je beter op hun instagram oid kijken.

1 like

Haha mooie! Vandaar dat ik ze zo snel dus niet kon vinden op het internet…

1 like