Wat gaan we kopen van de bonus 2021/22

Nou ja, met al die KYC ellende die wij moeten uitvoeren voor de overheid lijkt het er wel steeds meer op.

1 like

Ben met pensioen krijg dan geen bonus meer :sleepy:

Maar je hebt wel seniorenkorting, dat telt wel op tot een leuk bedrag op jaarbasis lijkt me. :wink:

Een bonus?
Wat is dat?

Mijn werkgever doet 2 jaar met een scheurkalender.

1 like

Stil eens. KYC…. Trek ik matig dat woord :expressionless:

3 likes

Mooie Setup

1 like

Vergeet de avatar niet :partying_face::+1:

1 like

In oktober alvast een voorschot genomen op mijn bonus toen ik deze voorbij zag komen in het blauwe gedeelte…

… En toen de bonus er eenmaal was besloten dat ik mezelf deze ook nog wel cadeau kon doen.

4 likes

Ik heb de exact zelfde tarieven ontvangen dinsdag. Budget Energie.

1 like

De Breitling Chronomat kreeg ik niet passend, ik ben 3 keer gewisseld van maat. in beide gevallen (te groot of te klein) voelde ik het horloge continue zitten. Daarnaast vond ik de zilverkleurige wijzerplaat ook niet mooi contrasteren met de sub-dials…kortom de liefde was erg kortstondig!

Bij mij het het gewoon de mooiheid, de Chrono gebruik ik alleen voor het koken der eieren.

1 like

Dat was de beste uitgaven.

Een echte @Jurk

9 likes

Ik heb ook gemerkt dat 1/100ste van een seconde te laat het verschil maakt tussen precies goed of het is binnen te houden. :rofl:

4 likes

:ok_hand::heart_eyes:

Bonus?
Oh ja, laat ik m’n kerstgeschenk van de baas zo maar noemen dan. Blijkbaar was de trend een duurder pakket. Mijn baas houdt niet van trends, en het was dus juist minder dan vorig jaar. Dit jaar kregen we € 40.
Die voeg ik maar toe aan de algemene reserve.

Maar hé, 't is een goedbedoeld extraatje toch?

1 like

Welke bonus?! Had ik er maar eentje en kon ik deze maar kopen ! Mooiste configuratie deze, enige wat ik nog zou veranderen is een roulette datum.
Heel gaaf en geniet ervan

@Fate_Amenable_To_Change jij was vroeger ook van de dikke salarissen en de exorbitante bonussen.
Hoe zit dat nu bij jou?

Moet je nu je reactie aanpassen omdat je al aan het schrijven was :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit. Er komt niks? Je zat te typen :upside_down_face:

3 likes

Ik krijg mijn 2021 bonus pas in april (geen idee waarom ze er zo lang over doen :sweat_smile:)

Tegen die tijd hoop ik op deze:

11 likes

In potentie hebben we het over het kopen van een auto, een peut aflossing op een hypotheekdeel, en dan kijken we wat er over blijft voor spielerei. Da’s met name afhankelijk van de vraag of er een beursgang gaat komen en wat de koers van een aandelenpakket gaat doen.

Spielerei kan zijn:

  • Langere reis naar Japan
  • Tenere 700
  • JLC Reverso of GS SBGA465

Het is allemaal de vraag. :slight_smile:

1 like

Kan ik me absoluut in vinden.

Voor in de achtertuin?

Ik zou voor de reverso gaan.
Nee, voor de Ultra thin moon. :grin:

Vragen vragen.